MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Voor het eerst paarse spruitjes gehad, erg lekker moet ik zeggen. Geen fan van groene spruitjes, die zijn veel te bitter. Dit zijn gewokte spruitjes met 10g bacon reepjes, pijnboompitten en een beetje peper met daarbij aardappelstamp van gekookte bleekselderij, bosui, wat van de gewokte spruitjes en uitgebakken bacon met daarbij een hamburger. 578 kcal ~ 36,3g eiwit ~ 38,9g koolhydraten ~ 27,3g vet ~ 8g suiker ~ 11,7g vezels Jammer dat alleen hamburgers die veel vet bevatten, lekker zijn. Anders heb je zo een droge smakeloze hap. Iemand tips?!

paarse spruiten waar koop je die ik lust de groene namelijk alleen met een eetlepel aromat of in de pindasaus ik wil de paarse weleens proberen

Curry met pompoen en kip

uploadfromtaptalk1420314313859.jpg

dankzij dit topic al weken aan het genieten van gerookte kalkoenreepjes.

pre workout over een uurtje ff heen
kip kip broccoli eieren en epic
20150104_125346.jpg

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

20150104_163835.jpg

ajam pangang in sate

1: kip + groente
2: omelet van 4 hele eieren, 10g kokosolie, 150g spinazie, 3 plakken kaas en 2 hamburgers (low carb, high fat rustdag)
3: post workout maaltijden voor 2 dagen. kip, groente, eieren, pandanrijst en sambal

Photo 01-01-15 15 19 58.jpg

Photo 04-01-15 15 02 14.jpg

Photo 14-12-14 17 39 38.jpg

2: omelet van 4 hele eieren, 10g kokosolie, 150g spinazie, 3 plakken kaas en 2 hamburgers (low carb, high fat rustdag)
3: post workout maaltijden voor 2 dagen. kip, groente, eieren, pandanrijst en sambal

Nice!
Omelet ziet er goed uit. Hoe maak je die precies? :o

Dat ziet er fraai uit! :)

Was al begonnen met eten, had honger :)

2mw5mcp.jpg

Nice! Omelet ziet er goed uit. Hoe maak je die precies? :o

Thnx!

-Doe de eieren plus 50 a 100 ml melk in een kom (melkt zorgt voor dikte)
-Voeg kruiden toe (peper, zout, evt oregano/basilicum etc)
-Klop de eieren

Tegelijkertijd kook je 150 a 200g spinazie (doe er nootmuskaat bij, maakt het een stuk lekkerder), ik gebruikte AH diepvries spinazie. verse spinazie is ook prima
Ook verhit je een pan op een lage stand (ik gebruik 10g kokosolie; olijfolie oid is ook prima), je wil niet dat je omelet aanbrandt.

Zodra de spinazie gekookt is, voeg je het toe in de kom met eieren en roer je alles nog eens. Vervolgens doe je het op de hete pan. Zodra de bovenkant van je omelet niet meer vloeibaar is, draai je het geheel voorzichtig om. Het kan even duren; een lage stand voorkomt dat alles vroegtijdtig aanbrandt en juist goed gaar wordt.

Zodra beide kanten goed gaar zijn, kun je toppings toevoegen; paprika, ham, kaas, olijven, up to you.

Voorzichtig dubbelvouwen en eten. :thumbs:

Protein Wafels, afgetopt met Fruit Spread maar staat niet op de afbeelding:

i6a3vl.jpg

[Link niet meer beschikbaar]

Roerei (2 eieren met 100gr champignons en 100gr tomaat) met een geroosterde boterham
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Froyo (500gr Griekse yoghurt gemixt met 20gr whey stracciatella en 100gr (bevroren) frambozen.) In de vriezer voor ruim 1,5 uur en af en toe roeren.
Klaar! Ik gebruikte er nog chocolade balletjes bij, kocht ik bij de Action, 50cent voor 200gr.

Zoete aardappelstamp met hamburger. Fcking lekkere hamburgers gevonden! Bij de Deen, biologisch en nu in de aanbieding.
4 voor €2,20. per 100 gram 17gr eiwit en 13,5gr vet.

Ik maak ook vaak wafels, met de volgende ingrediënten:

- 2 hele eieren
- 50 gr ultra fine oats
- 10 gr kokosmeel
- 5 gr amandelmeel
- Kaneel + Stevia voor smaak
- 100 ml water ongeveer

Alles bij elkaar in de shakebeker even goed schudden of mixen kan natuurlijk ook.

Maak er 2 fijne wafels van! Lekker toppen met vers fruit en WF saus :)

Wat foto's van afgelopen week.

- Havermout pannenkoeken
- Zoete aardappel, brocolli en rundervink
- Pita met komkommer, sla, zalm en roomkaas
- Kip cordon bleu met kalkoen filet en oude kaas plus rijst en brocolli ( slecht te zien)
- Bruin brood met zalm, komkommer, sla en roomkaas.

IMG_0199.jpg

IMG_0202.jpg

IMG_0213.jpg

IMG_0232.jpg

IMG_0245.jpg

Ziet er goed uit Fl0ris!

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

Heeft er iemand nog enkele voorbeelden van voeding voor de refeed day? Liefst iets dat kant en klaar is te kopen in de winkel. High carb low fat..? Ik zoek me rot maar heb niet zo'n zin om een uur in de winkel te lopen en alle etiketten te lezen..

Alvast gemaakt voor morgen in de middag pauze.
sla
tomaat
komkommer
paprika
volkoren pasta
3x ei
blikje tonijn

20150108_214552.jpg

- Havermout pannenkoeken
- Zoete aardappel, brocolli en rundervink
- Pita met komkommer, sla, zalm en roomkaas
- Kip cordon bleu met kalkoen filet en oude kaas plus rijst en brocolli ( slecht te zien)
- Bruin brood met zalm, komkommer, sla en roomkaas.

nice !

Zoete aardappel en wortel ovengebakken "frites"
IMG_20141223_205249.jpg

Havermout/ei "mug" cake, maar dan uit een schaal
IMG_20150104_203824.jpg

Post workout goodness
"Maar koolhydraten na 20:00 maken dik toch?"

IMG_20150108_221112.jpg

IMG_20150108_221153.jpg

Rijstsalade met kip en fruit

Photo 07-01-15 23 12 54.jpg

Photo 07-01-15 23 13 00.jpg