Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1: kip + groente
2: omelet van 4 hele eieren, 10g kokosolie, 150g spinazie, 3 plakken kaas en 2 hamburgers (low carb, high fat rustdag)
3: post workout maaltijden voor 2 dagen. kip, groente, eieren, pandanrijst en sambal
die hamburgers, bak je die met de griller ?je omelet ziet er wel erg smakelijk uit eerlijk gezegd, misschien ook eens proberendie hamburgers, bak je die met de griller ?
Thnx maat, smakelijk alvast! Je kunt ze op de griller bakken, sure. Ik bak het vlees vrijwel altijd op een pan met kokosolie. @YOGI: nice!
Zoveel als 100g ongekookt me oplevert.
Varieert van 200 tot soms 230 ofzo.
600 gram rijst in de rijstkoker gooien, 15 minuten later verdelen over 6 bakjes. Zal dus ongeveer 100g ongekookt per bakje zijn.
Zeer zeker. Heb een kleintje aangeschaft voor mee op vakantie... erg makkelijk.
Zeer zeker. Heb een kleintje aangeschaft voor mee op vakantie... erg makkelijk.
Persoonlijk vind ik van wel ja.
Aanzetten en geen omkijken meer na.
Schoonmaken is mijns inziens ook een stuk makkelijker dan een pan gaan schoonmaken...
Ik heb zelf deze.. (de eerste tristart RK6103) 1 portie koker... niet te groot en makkelijk mee te nemen. Je hebt ze ook in het groot. Doet het prima
http://www.beslist.nl/products/huishoudelijke_apparatuur/r/kleine_rijstkoker_0.6_liter/#zoomview

Nog aanraders qua merk of is gewoon standaard blokker huismerk oid goed zat?
Ik maak elke week 1,5 kg kip klaar in de oven.. Eerst aan nachtje in de marinade laten trekken en daarna 30min op 180gr.. Resultaat: Super malse heerlijke kip!
Ingredienten:
- 1,5 kg kip (in grote stukken snijden)
- 2 blikjes tomatenpuree (die kleintjes)
- 3 Uien fijn gesneden
- 2 Teentjes knoflook
- (eventueel paprika of andere groente)
- Goeie scheut olijfolie
- Sambal
- Scheutje chilisaus
Verolgens alles door elkaar in een ovenschaal. Nachtje laten marineren en de volgende dag in de oven.. 180gr / 30 min!
Succes gegarandeerd!