XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Pff al die gerechten hier :eek:
En ik maar elke dag kip met rijst en groente eten :o

1: kip + groente
2: omelet van 4 hele eieren, 10g kokosolie, 150g spinazie, 3 plakken kaas en 2 hamburgers (low carb, high fat rustdag)
3: post workout maaltijden voor 2 dagen. kip, groente, eieren, pandanrijst en sambal

je omelet ziet er wel erg smakelijk uit eerlijk gezegd, misschien ook eens proberen :) die hamburgers, bak je die met de griller ?

Salade, cashew, rozijnen, geitenkaas, meloen, kipfilet, tomaat

iyfuvs.jpg

je omelet ziet er wel erg smakelijk uit eerlijk gezegd, misschien ook eens proberen :) die hamburgers, bak je die met de griller ?

Thnx maat, smakelijk alvast! Je kunt ze op de griller bakken, sure. Ik bak het vlees vrijwel altijd op een pan met kokosolie.

@YOGI: nice!

Zoveel als 100g ongekookt me oplevert.
Varieert van 200 tot soms 230 ofzo.

600 gram rijst in de rijstkoker gooien, 15 minuten later verdelen over 6 bakjes. Zal dus ongeveer 100g ongekookt per bakje zijn.

3x spruitjes, zoete aardappelen en kip
2x wok groente, rijst en kip
1x spinazie, rijst en kip

axcfoj.jpg

Nog aanraders qua merk of is gewoon standaard blokker huismerk oid goed zat?

Ik heb die kleine van de Blokker, eigenlijk heeft de hele familie die en die doet het best.
Mijn oma is een pro in rijst koken, indo, als die er tevreden over is ben ik overtuigd.
Het trouwens soms kwa soort/merk rijst nog wel eens verschillen in de hoeveelheid water die je moet gebruiken, dus de verhouding die in de handleiding staat klopt dan niet.
Ik test het tegenwoordig altijd eerst even door een kleine portie voor te koken.

Ik maak elke week 1,5 kg kip klaar in de oven.. Eerst aan nachtje in de marinade laten trekken en daarna 30min op 180gr.. Resultaat: Super malse heerlijke kip!

Ingredienten:
- 1,5 kg kip (in grote stukken snijden)
- 2 blikjes tomatenpuree (die kleintjes)
- 3 Uien fijn gesneden
- 2 Teentjes knoflook
- (eventueel paprika of andere groente)
- Goeie scheut olijfolie
- Sambal
- Scheutje chilisaus

Verolgens alles door elkaar in een ovenschaal. Nachtje laten marineren en de volgende dag in de oven.. 180gr / 30 min!

Succes gegarandeerd!

kip.jpg

nice pumpthatbody! ga ik zeker eens proberen.

Ik maak elke week 1,5 kg kip klaar in de oven.. Eerst aan nachtje in de marinade laten trekken en daarna 30min op 180gr.. Resultaat: Super malse heerlijke kip!

Ingredienten:
- 1,5 kg kip (in grote stukken snijden)
- 2 blikjes tomatenpuree (die kleintjes)
- 3 Uien fijn gesneden
- 2 Teentjes knoflook
- (eventueel paprika of andere groente)
- Goeie scheut olijfolie
- Sambal
- Scheutje chilisaus

Verolgens alles door elkaar in een ovenschaal. Nachtje laten marineren en de volgende dag in de oven.. 180gr / 30 min!

Succes gegarandeerd!

Dat is het proberen waard! :rolleyes:

Terug
Naar boven