AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
100gr ultra fine oats
100 gr chocolate brownie whey
100gr pindakaas

Dat bij elkaar in een bak gooien en 100ml melk erbij, kneden tot het een mooie bol is en die smeer je uit in een bak, gooi je nog iets eroverheen zoals witte chocolade of honing of iets wat je lekker vindt, je zet het ff een uur in de diepvries en het is klaar, rest van de tijd gewoon bewaren in koelkast, smaakt echt goed en niet al te plakkerig. 3de x dat ik ze nu maak en ze worden keer na keer beter van smaak en structuur

Ontbijt:
200 gram oats (Ah basic oatmeal)
25 gram whey
25 gram caseïne
300 ml water
14c5urt.jpg

damn 200gr is echt wel veel.

Groentjes met eiermuffins :)

uploadfromtaptalk1422704483215.jpg

Zelfgemaakte nuggets, ovengebakken zoete aardappel frieten, gestoofde groentenmix met spinazie
Saus: mosterd, curryketchup en sriracha..

image.jpg

Die nuggets zien er goed uit man.. aardappel iets te lang in de oven? :p

100gr ultra fine oats
100gr pindakaas

Dat bij elkaar in een bak gooien en 100ml melk erbij, kneden tot het een mooie bol is en die smeer je uit in een bak, gooi je nog iets eroverheen zoals witte chocolade of honing of iets wat je lekker vindt, je zet het ff een uur in de diepvries en het is klaar, rest van de tijd gewoon bewaren in koelkast, smaakt echt goed en niet al te plakkerig. 3de x dat ik ze nu maak en ze worden keer na keer beter van smaak en structuur

Gat lijkt me niet lekker

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Zelfgemaakte nuggets, ovengebakken zoete aardappel frieten, gestoofde groentenmix met spinazie

Saus: mosterd, curryketchup en sriracha..

Nice hoe heb je die frieten en nuggets gemaakt? Nuggets zien er super uit

PWO maaltje

200gr Kip
500gr Garnalen
150gr Tarly
300gr roerbakgroente!

ImageUploadedByTapatalk1422714623.923853.jpg

Voor de nuggets, kip in platte blokjes gesneden, dan gedept in eiwit, en daarna in een mengsel van:
- Paprikapoeder
- Currypoeder
- Fijngemalen havermout (ongeveer 15gr/200gr kip ik gebruik fine oats, die zakken kan je gratis krijgen bij bestelling b&f)
- Peper
- Kipkruiden
In de pan op med-high bakken in wat olijfolie.. Smakelijk!
By the way probeer zeker het sausmengsel eens, heb gewoon wat bij elkaar gesmeten maar was echt nice! :D

Frieten:
Zoete aardappels in frieten, 1u in water laten liggen (dan zijn ze krokanter), nadien oregano, tijm, peper, nootmuskaat en (grof) zout, en de oven in op 180°C en grillen, na 15min draai ik ze om en doe ik er wat olijfolie op met zo'n bakspray en dan nog is een kwartiertje..
(Bakpapier kan helpen -> minder opkuis)

Die nuggets zien er goed uit man.. aardappel iets te lang in de oven? :p
Haha ja man! Ik dacht, ik zet de oven nog 2 minuten op grillfunctie en 200° dan worden ze extra krokant.. :D

Zoals beloofd...

Hoofdgerecht: Pizza San Daniele e formaggio
rc7bxt.jpg

Nagerecht: Pizza nutella
15z13ph.jpg

100gr ultra fine oats
100gr pindakaas

Dit maar geprobeerd, ben benieuwd!! Sowieso om van die vieze whey af te komen

Gat lijkt me niet lekker

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Havermout is t lekkerste op de wereld haha. Je kan zoveel varieren (smaak van de whey en je toppings).

-havermout
-whey
-ei-eiwitten
-appel
-banaan
-pindakaas
-protein bar
-cashews

Laatst bewerkt:
Italiaanse bollen

-met steak, kaas, ei, sambal, komkommer, tomaat
-kip, banaan, ananas, komkommer en pindakaas