AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Ziet er goed uit Sayer, was hij goed te doen?

Ziet er goed uit Sayer, was hij goed te doen?

Heb nu enkel die 2 stukjes gegeten toen ze nog wat warm (lauw) waren en dat was zeker goed te doen :D Ook stukje geprobeerd met wat pindakaas en dat ging ook vlot binnen :D

Morgen meenemen na het werk als postworkout :meal:

Damn, ziet er goed uit Sayer. Ga ik volgend weekend ook eens proberen maken :) Thx voor de tip iig.

Damn, ziet er goed uit Sayer. Ga ik volgend weekend ook eens proberen maken :) Thx voor de tip iig.

Heb 'm nu juist nog gegeten en was gewoon nog enorm lekker :D beetje pindakaas er weer op en deze keer had ik dunnere schijfjes gesneden.

Het recept v protein pow is een hele banaan in het deeg te leggen, ik heb gekozen voor schijfjes banaan onder het deeg te mengen om zo overal wat banaan te hebben. Laat het smaken!

Ow had wel een 'foutje' gemaakt. Anna spreekt over pompoenpuree (heb ik vervangen door zoete aardappel). Enkel had ik die in schijfjes gesneden ipv ze plat te koken. Misschien dat dat qua strutcuur nog wat meespeelt. Ga overmorgen ofzo nog eens een brood maken :D

Thanks for the info Sayer! Ik ga proberen een eigen versie te maken komend weekend. Indien het lukt (ik zeg wel; indien, want ben ab-sol-luut een kitchen newbie) dan zal ik ook even foto posten. To be continued

Thanks for the info Sayer! Ik ga proberen een eigen versie te maken komend weekend. Indien het lukt (ik zeg wel; indien, want ben ab-sol-luut een kitchen newbie) dan zal ik ook even foto posten. To be continued

Vergeet zeker je ingredienten en hoeveelheden niet mee te geven :D

200g pasta
5 eiers
50g geraspte kaas
e/k/v/kcal
69/150/47/1,278

4f74c6aa3c1c3f661e171c92c0667f98.png

Leroy approves!

hahah big natty leroi approves

Zilvervliesrijst, gegrilde paprika, karbo en avjar. :cool:

uploadfromtaptalk1423597482869.jpg

Pre wurk aawt.

Kg bacon, 500 spinazie, busje room en pot boursin.

DSC_0031.jpg

Karbo, tjuus, dat klinkt zo onsmakelijk.

Omdat ie Bulck heet

Terug
Naar boven