Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

ik heb een vraag over mijn voeding en weet neit zeker waar ik dat moet posten dus vandaar.
mijn huidige stats: 19 jr 1.78 m 70 kg 15%.
Verder heb ik gemerkt dat il erg snel vet aan zit en mijn doel is om deze zomer op 75 kg 15% te komen deze zo mer.
Mijn voeding op een gemiddde dag:
09:30 1 schep whey
10:00 250 ml melk 70 gr brinta 250 gram kwark
11:00 training(tijddns training amino)
12:30: 1 schep whey met water

13:15: 75 gr zilvervlies rijst, bakboter, 180 gr kipfilet

15:30 70 gr spaghetti, 200 gram tartaar, bakboter

18:00: 2 roggenbrood, boter 100 gram ham
19:30: 1 schep whey met water

20:30: 100 gram tonijn, 200 gr sla, olijfolie, 30 gr zilvervliesrijst

22:30: 200 gr witlof gebakken, 80 gr biefstuk, 5 ei-eiwitten

01:00 500 gr magere kwark+ 20-30 gr noten of pindakaas.
.
verder eet ik over het algemeen bij de maaltijden chilisaus of ketjap, zon 50-60 ml per dag en slik ik dagelijks multivitamine. Omdat ik snel vet aanzet en ik hoop rond de 15 % te bkijven terwijl mijn spiermassa wel toe zal nemen. Als het moet hoop ik toch niet meer boven de 18% te komen. Ik hoop dat met dit voedingschema te bereiken, graag hoor ik jullie opnerkingen/tips.

Verder train ik (4)-5 keer de week, 3 trainingen

1: rug(+nek),+achterkant schouder, biceps
2:benen volledig
3borst, voor+zijkant schouder, triceps
ik schuif de trainingen achter elkaar door en heb ik de nosige rust tussen de trainingen, over het algemeen 3-4 dagen voordat ik een spier weer train.

verkeerde topic..

PostWO van vandaag:
250g zoete aardappel, 250g broccoli, 200g kalkoenfilet, 440g groente, 3x pannekoek met aardbeienjam

Photo 16-02-15 17 00 39.jpg

Stefanwz

Fotos ervan?

Nee heb helaas geen fotos.

Ik ben nieuw hier en weet niet zo goed waar ik terecht moet met mijn vragen

Dit is een post je maaltijden foto topic, open even een eigen topic.

25ey5c8.jpg

Met valentijnsdag ergens in een piepklein restaurantje, midden in een sloppenwijk.
Mixedgrill voor 2 besteld in de hoop dat me vriendin niet zoveel zou eten.

Helaas vond ze het net zo lekker als ik :(

25ey5c8.jpg

Met valentijnsdag ergens in een piepklein restaurantje, midden in een sloppenwijk.

Ziet eruit als gaucho's??
Nice!! tafelgrill. Die is lekkerrrrrrrrrrrrr

damn waar is dat, ik wil ook

Ziet eruit als gaucho's??
Nice!! tafelgrill. Die is lekkerrrrrrrrrrrrr

damn waar is dat, ik wil ook

los torros breda ;)

Vlees was goed, maar de plek waar ik het lekkerste vlees opheb is Beer&steak roosendaal. nog nooit een tent gezien die zo veel liefde voor vlees kent.

Had het idee dat ze bij los torros nogal wat kosten probeerde te drukken door wat minder goed vlees er tussen te stoppen, terwijl bij beer&steak al het vlees top kwaliteit was. (was ook 2x zo duur).

Beer & steak is vooral aan te raden in bbq sharing, krijg je 2 voorgerechten (vlees uiteraard), 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten hnggg :heart:

25ey5c8.jpg

such romantiek
wowe

los torros breda ;)

Vlees was goed, maar de plek waar ik het lekkerste vlees opheb is Beer&steak roosendaal. nog nooit een tent gezien die zo veel liefde voor vlees kent.

Had het idee dat ze bij los torros nogal wat kosten probeerde te drukken door wat minder goed vlees er tussen te stoppen, terwijl bij beer&steak al het vlees top kwaliteit was. (was ook 2x zo duur).

Beer & steak is vooral aan te raden in bbq sharing, krijg je 2 voorgerechten (vlees uiteraard), 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten hnggg :heart:
Oke. die ken ik niet. :D

Maar die Beer&steak klinkt als een tent naar mijn hart. :heart:
lekker veel goed vlees. Die nagerechten mogen ze wat mij betreft houden en een dubbel voorgerecht van maken. :D ben niet van zoet. :p

2uq29vn.jpg

Bananenvla van xxl whey.
Ekv 100ml 9.8/6.9/2.3

damn dat is toch wel minstens voor 2x of niet?

ben je niet bang dat je dik word

400 ml vla
1 banaan
250 gr pasta
140 gr tonijn

Lijkt mij genoeg voor deze maaltijd

vind t wel vrij veel

Oke. die ken ik niet. :D

Maar die Beer&steak klinkt als een tent naar mijn hart. :heart:
lekker veel goed vlees. Die nagerechten mogen ze wat mij betreft houden en een dubbel voorgerecht van maken. :D ben niet van zoet. :p

haha ik ook niet, maar moest zeggen dat ik aangenaam verast was. die voorgerechten waren ook gewoon ziekelijk lekker.

Credits naar Prestigo
nqtv8k.jpg

jl2z9e.jpg

Terug
Naar boven