Prestigio
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 189
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was noujuist z'n hele punt. Er zijn nog steeds mensen die geloven dat je na 20.00 geen koolhydraten meer moet eten, daarom schreef ie zo'n troll-post, en je trapt er ook nog in, lol![]()

Ergens klopt het wel hoor.. Mensen die geen zak doen kunnen hier uiteraard wel last van hebben. Daarnaast is het nog afhankelijk van je leefpatroon (nachtdienst o.i.d.). In ieder geval voor ons is die 20:00 regel n.v.t.![]()
Mwah, ik denk persoonlijk meer dat het probleem ligt aan het feit dat de gemiddelde Nederlander gewoon (ten opzichte van z'n activiteitsschema) gewoon veel te veel koolhydraten (over de gehele dag) binnen krijgt. De gemiddelde Nederlander sport niet, heeft een kantoorbaan, en eet vrijwel alleen maar koolhydraten (Boterhammen/Broodjes, avondeten bestaat meestal vooral uit friet/pizza/pannenkoeken of aardappelen/pasta/rijst in combinatie met een heel klein stukje vlees en wat groentes). Dan verbruik je dus bijna geen drol en eet je 80% koolhydraten en 20% eiwitten/vetten. Snacks zijn ook vaak sultana's/koekjes/ijs/nog 'n broodje etc. Als je dan na 8 uur nog iets wil eten kun je idd beter geen koolhydraten meer eten nee omdat ze die toch al veels te veel binnen hebben gekregen (t.o.v. hun activiteiten) gedurende de dag.
In ieder geval sluit ik me verder wel aan bij j0eyv, voor ons en andere mensen die gewoon actief sporten en een degelijk voedingsschema hanteren is die 8 uur regel echt onzin.
teveel koolhydraten kom je van aan? lol.
kcals in = kcals out.
teveel koolhydraten kom je van aan? lol. kcals in = kcals out.
Heb er geen foto van gemaakt maar kan het wel aanraden: Rich Piana z'n whey ijs: -350 ml amandelmelk -3 scoops whey (ik heb vanille genomen) -schep kaneel -1 banaan Alles de blender in, tupperware potje en dan de vriezer in! Na 1 nacht in de vriezer was het wel steenhard, dus ik zou aanraden om het 3-4 uur voor je het gaat eten te maken OF je verdeelt het al onder in kleinere porties, kan je gewoon potje uithalen en even laten ontdooien.
...
beetje drank is de beste oplossing voor 90% van de problemen met zelfgemaakte ijs.

Via iemand vond ik Teff van Zonnatura dus dacht ik laat ik het eens proberen!
Maar wel erg lekker
was het hoofdgerecht zeg maar... een kalfs ribeye op houtskool gegrild met een saus van gepofte knoflook met gekruide rijst en zoete aardappel... dat was het hoofd gerecht.. iets van 200 vlees...
Een pudding van zwarte rijst met daarop een bolletje mango ijs en de witte stukjes zijn een gelei van cocosroom. Verder nog wat vers fruit erbij en gegarneerd met witte (eetbare) rozenblaadjes
Uit eten verrassingdiner... 6 gangen.. gerekend zonder hapjes vooraf en amuse...

Was ook erg genieten.Ziet er goed uit en klinkt erg lekekr![]()
Inbefore mensen die het recept gaan vragen![]()

http://www.madamecheung.nl/?pagina=Restaurant&pid=1
[/COLOR]http://instagram.com/p/0PQEEAhUtu/
Zelf gemaakte volkorenlasagna met kippengehakt en aubergine
ziet er goed uit