kaygell
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 8%
Thanks.
Nieuw gerechtje: Khao Phad.
Thais eten is toch echt het lekkerste wat er is.

https://instagram.com/p/0TIFD-hUhk/
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

400 kcal per dag is dus 2800 kcal per week.
Om een kilo lichaamsgewicht aan te komen heb je (als ik me niet vergis) 7000 kcal nodig.
Dus, 2800 / 7000 = 0.4 kg per week (bij benadering uiteraard).
400 kcal per dag is dus 2800 kcal per week.
Om een kilo lichaamsgewicht aan te komen heb je (als ik me niet vergis) 7000 kcal nodig.
Dus, 2800 / 7000 = 0.4 kg per week (bij benadering uiteraard).
Bedankt! Ik kom trouwens met 400 cal boven onderhoud niet uit op 2800 maar op 3000. Maar dan doe je dus gewoon: hoev cal/7000
Thanks.
Nieuw gerechtje: Khao Phad.
Thais eten is toch echt het lekkerste wat er is.
http://instagram.com/p/0TIFD-hUhk/

Volgens mij heb je het niet helemaal goed begrepen.
400 kcal overschot per dag betekend 2800 kcal overschot per week.
Die 2800 kcal is niet de hoeveelheid calorieën die je per dag eet, maar het wekelijkse calorisch overschot.
Oh ik dacht dat je het over m'n onderhoud had haha. Stel dat je dan een half jaar gaat bulken (10 a 12 kg erbij) hoeveel daarvan is dan ongeveer spiermassa?
Oh ik dacht dat je het over m'n onderhoud had haha. Stel dat je dan een half jaar gaat bulken (10 a 12 kg erbij) hoeveel daarvan is dan ongeveer spiermassa?

Wat groente/zoete aardappelen preps, alles in de oven met wat olijfolie en kruiden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Allemaal vers, alleen die zoete aardappel blokjes zijn kant en klaar van musclemeat