drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker toch man, afentoe jezelf wennen.. compenseren met je volgende meals en het valt allemaal op zn plaats

lekker toch man, afentoe jezelf verwennen.. compenseren met je volgende meals en het valt allemaal op zn plaats

niets erg aan zo'n E-nummer...
kan de macro's niet goed lezen, maar lijkt mij eerder een zoutbom, wat erger is dan die E-nummers
Zit ongeveer 5 gram zout in deze verpakking. Dat is inderdaad wel vrij veel maar niet ernstig. Zout/vocht gehalte is alleen belangrijk in wedstrijdvoorbereiding, fotoshoot, belangrijke dag, etc..
Zit ongeveer 5 gram zout in deze verpakking. Dat is inderdaad wel vrij veel maar niet ernstig. Zout/vocht gehalte is alleen belangrijk in wedstrijdvoorbereiding, fotoshoot, belangrijke dag, etc..
Niets compenseren. Waarom gaan voor die diepvriesrommel als je het zelf macrofriendly kan doen?![]()
zodat het mooi op zn plaats en binnen je target valt. anders ga je onnodig veel cals wegwerken.Perfect gedaan Sayer. Jij snapt het. Als je zo nogsteeds binnen je macro's eet, kan het prima. Ik eet zelf ook geregeld postworkouts van 1200-1800kcal en werkt perfect. Rest van de dag geen honger meer en je hoeft nog maar 1-2 maaltijden te nuttigen. Het enige wat ik doe is op nuchtere maag trainen rond een uur of 11, daarna postworkout meal. Dit puur omdat IF goed voor mij werkt.

Wat moet men denken als je 'belangrijke dag' als aparte reden zet haha? 1e keer met een nieuwe meid naar huis = 3 dagen geen zout eten? #nohate
Een sollicitatiegesprek is ook een belangrijke dag maar in andere context.
Zilvervliesrijst 100gr (gekookt)
3 hele eieren
4 ei eiwit
Klein beetje curry
Zilvervliesrijst 100gr (gekookt)
3 hele eieren
4 ei eiwit
Klein beetje curry