MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

lekker toch man, afentoe jezelf verwennen.. compenseren met je volgende meals en het valt allemaal op zn plaats

niets erg aan zo'n E-nummer...

kan de macro's niet goed lezen, maar lijkt mij eerder een zoutbom, wat erger is dan die E-nummers

Zit ongeveer 5 gram zout in deze verpakking. Dat is inderdaad wel vrij veel maar niet ernstig. Zout/vocht gehalte is alleen belangrijk in wedstrijdvoorbereiding, fotoshoot, belangrijke dag, etc..

Zit ongeveer 5 gram zout in deze verpakking. Dat is inderdaad wel vrij veel maar niet ernstig. Zout/vocht gehalte is alleen belangrijk in wedstrijdvoorbereiding, fotoshoot, belangrijke dag, etc..

Mensen met een instabiele bloeddruk, hartproblemen,...
Op een dag krijg je nog op veel andere manieren zout binnen en zout vind ik persoonlijk toch een onderschatte en schadelijke component in veel voeding

Perfect gedaan Sayer. Jij snapt het. Als je zo nogsteeds binnen je macro's eet, kan het prima. Ik eet zelf ook geregeld postworkouts van 1200-1800kcal en werkt perfect. Rest van de dag geen honger meer en je hoeft nog maar 1-2 maaltijden te nuttigen. Het enige wat ik doe is op nuchtere maag trainen rond een uur of 11, daarna postworkout meal. Dit puur omdat IF goed voor mij werkt.

Wat moet men denken als je 'belangrijke dag' als aparte reden zet haha? 1e keer met een nieuwe meid naar huis = 3 dagen geen zout eten? #nohate

Niets compenseren. Waarom gaan voor die diepvriesrommel als je het zelf macrofriendly kan doen? :D

dat bedoel ik toch ook hahah, waarop ik doel is bijvoorbeeld;

goal; 3000 kcal

normaal eet je dan 1k cal per meal bijvoorbeeld (3meals a day). maar als je er nu 1600 in 1 meal eet, llijkt het me wijs om van meal 2 of 3 600 kcals af te halen snappie :P zodat het mooi op zn plaats en binnen je target valt. anders ga je onnodig veel cals wegwerken.

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Perfect gedaan Sayer. Jij snapt het. Als je zo nogsteeds binnen je macro's eet, kan het prima. Ik eet zelf ook geregeld postworkouts van 1200-1800kcal en werkt perfect. Rest van de dag geen honger meer en je hoeft nog maar 1-2 maaltijden te nuttigen. Het enige wat ik doe is op nuchtere maag trainen rond een uur of 11, daarna postworkout meal. Dit puur omdat IF goed voor mij werkt.

werkt voor mij ook heerlijk man exact the same ;)

Wat moet men denken als je 'belangrijke dag' als aparte reden zet haha? 1e keer met een nieuwe meid naar huis = 3 dagen geen zout eten? #nohate

Dat is voor iedereen verschillend natuurlijk ;) Een sollicitatiegesprek is ook een belangrijke dag maar in andere context.

Zilvervliesrijst 100gr (gekookt)
3 hele eieren
4 ei eiwit
Klein beetje curry

uploadfromtaptalk1428754647272.jpg

Wit tarwebloem, kaas, zalm en groente.
21kdpbp.jpg

ja het smaakt zoals het eruit ziet

Smerig dus? :p

looks like pizzabroodje

Mexicaanse kip (kipfilet reepjes) met hot taco saus en knoflooksaus
8.jpg

Macro's:
C: 37gr
V: 14gr
P: 73gr
Kcals: 566
(zonder saus)

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Mexicaanse kip (kipfilet reepjes) met hot taco saus en knoflooksaus
8.jpg

Macro's:
C: 37gr
V: 14gr
P: 73gr
Kcals: 566
(zonder saus)

Terug
Naar boven