AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Heeft niks met chlorestorol te maken. Dat is een fabeltje.

-105 gr RAW IRON pancake
-300 ml melk

2cenk3b.jpg

Courgette, kaas mix, bacon, olijven, rode ui en Italiaanse kruiden! Was lekker en simpel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Behalve als je vloeibaar ei-wit koopt (zo'n kant en klaar pak als bij MuscleMeat, BulkPowders of een groothandel)

j9v8gn.png

Hier de macro's en wat ik gebruikt heb.

157 carbs
51 vet
124 eiwit

Bodem klaargemaakt zoals op verpakking aangegeven (even laten openliggen en dan pas alles erop).

-saus
-kip erop
-mais en ananas erop
-kaas erop
-randje omplooien en knal de oven in :D

1600kcal voor een pizza? :)
Klinkt goed voor in de bulk.

Zoek nog een pizza recept voor de cut :D.. tips?

1600kcal voor een pizza? :)
Klinkt goed voor in de bulk.

Zoek nog een pizza recept voor de cut :D.. tips?

Ja, minder veel gebruiken :D heb me echt mispakt in die hoeveelheden en m'n pizza was gewoon een berg vulling...had makkelijk maar de helft moeten opliggen om nog goed te zijn :meal:

Ja, minder veel gebruiken :D heb me echt mispakt in die hoeveelheden en m'n pizza was gewoon een berg vulling...had makkelijk maar de helft moeten opliggen om nog goed te zijn :meal:

haha 300 gram kip op een pizza, dat is inderdaad overkill. ik reken meestal 100 gram vlees per pizza, anders ligt er zo'n hele berg op en bakt je bodem niet meer uit. En zo'n rauwe bodem kan immens zwaar op de maag liggen, moet je wel wat mee oppassen.

Wist wel niet dat zo 1 bodem al 700kcal was :o

even praktisch gezien, rol jij die kantjes altijd over eigenlijk of beleg jij gewoon die saus tot iets voor de rand?

haha 300 gram kip op een pizza, dat is inderdaad overkill. ik reken meestal 100 gram vlees per pizza, anders ligt er zo'n hele berg op en bakt je bodem niet meer uit. En zo'n rauwe bodem kan immens zwaar op de maag liggen, moet je wel wat mee oppassen.

Wist wel niet dat zo 1 bodem al 700kcal was :o

even praktisch gezien, rol jij die kantjes altijd over eigenlijk of beleg jij gewoon die saus tot iets voor de rand?

Beide, ik doe saus tot iets voor de rand en rol dan om. Om de een of andere reden doet mijn gf dit niet, ze laat de rand opbakken (:o)

http://www.collectandgo.be/cogo/nl/artikeldetail/34049/BONI-MP-pizzadeeg-bakkersgist-260-g

Dit was het deeg btw, is best wel wat (vrij dik). Volgende keer ga ik er geen 300 gr vlees meer opdoen hoor, de bodem was goed gebakken maar kon geen pizza spies eten want die plooide om :D Met een lepel pizza eten is eens iets anders! :meal:

Terug
Naar boven