XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Lekker desert :)
- 50 gr volle yoghurt
- 15 gr oats
- blauwe/rode bessen, aardbei oid

Totaal: 104/4.3/14/3.2

uploadfromtaptalk1429805075470.jpg

213 gr kh 195 gr eiwit 120 gr vet 2712 kcal

n4glxy.jpg

Dat zijn alle macro's in 1 maaltijd! Haha

Hoeveel gram vlees als je aan 195 komt?

100 gram eiwitten uit vlees, zo'n 500 gram shoarma. Zat nog een zakje van 250 gram kaas in:D

Voor de verandering eens gekookt met meer dan 2 ingrediënten

Thaise kipcurry met basmati
839kcal, 68gr eiwit, 77gr carbs en 27gr vet

11100284_10205738707094602_2125726922_n.jpg

Het is 'post pics van je laatste maaltijd', niet 'post pics van je instagramlinkje waarop een maaltijd te zien is'.

Het is 'post pics van je laatste maaltijd', niet 'post pics van je instagramlinkje waarop een maaltijd te zien is'.

Instagram hé... Dan kun je (volgens mij) geen afbeeldings-url opvragen om die vervolgens tussen de IMG tags op het forum te plaatsen.

Ik vind 't ook geen stijl. Linkjes plaatsen hier, moet je nog een extra handeling doen om de foto te bekijken. Zou verboden moeten worden! ☝

Linkjes plaatsen is prima. Ik vind het wel zo handig als men naast een foto op zijn minst de ingrediënten erbij zet en liever nog het recept.

Foto's plaatsen is stuk overzichtelijker dan linkjes.

@Sayer... zijn dat eieren bovenop die pannenkoeken dan want ik zie geen aardbeien in je ingredienten lijst :p

Serious tho: Krijg gewoon zin in pannenkoeken van die foto, zien er echt nice uit man

@Sayer... zijn dat eieren bovenop die pannenkoeken dan want ik zie geen aardbeien in je ingredienten lijst :p

Serious tho: Krijg gewoon zin in pannenkoeken van die foto, zien er echt nice uit man

Haha nja de chocoladesaus staat ook niet in de lijst :D (je hebt een punt maar mn lijstje is enkel wat in het beslag zat :D)

Thanks ze waren ook enorm lekker, vullen wel goed :meal:

Mee eens.. begin die kerel echt beu te worden. net alsof we hem gaan volgen..

---------- Toegevoegd om 18:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

Instagram hé... Dan kun je (volgens mij) geen afbeeldings-url opvragen om die vervolgens tussen de IMG tags op het forum te plaatsen.
Kan wel. Bron bekijken en dan goed door de code heen bladeren.

Terug
Naar boven