Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaaf, ik zie dat je 'm uitgeprobeerd hebt! Lekkerrrr?![]()

Het is 'post pics van je laatste maaltijd', niet 'post pics van je instagramlinkje waarop een maaltijd te zien is'.
Het is 'post pics van je laatste maaltijd', niet 'post pics van je instagramlinkje waarop een maaltijd te zien is'.
Jouw reacties zijn in elk topic toch telkens om moedeloos van te worden *zucht*Het is 'post pics van je laatste maaltijd', niet 'post pics van je instagramlinkje waarop een maaltijd te zien is'.
Instagram hé... Dan kun je (volgens mij) geen afbeeldings-url opvragen om die vervolgens tussen de IMG tags op het forum te plaatsen.
@Sayer... zijn dat eieren bovenop die pannenkoeken dan want ik zie geen aardbeien in je ingredienten lijst
Serious tho: Krijg gewoon zin in pannenkoeken van die foto, zien er echt nice uit man
(je hebt een punt maar mn lijstje is enkel wat in het beslag zat
)
Mee eens.. begin die kerel echt beu te worden. net alsof we hem gaan volgen..Het is 'post pics van je laatste maaltijd', niet 'post pics van je instagramlinkje waarop een maaltijd te zien is'.
Kan wel. Bron bekijken en dan goed door de code heen bladeren.Instagram hé... Dan kun je (volgens mij) geen afbeeldings-url opvragen om die vervolgens tussen de IMG tags op het forum te plaatsen.