MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Backload meal 2

image.jpg

Pasta met:
* ratatouille mix(muscle meat)
* kipfillet blokjes toscaans (muscle meat)
* mozzarella blokjes
* Volkoren pasta

uploadfromtaptalk1431104803289.jpg

Ziet er goed uit Dave, lekker clean en eieren FTW>

Fok yeah :)

image.jpg

Lang geleden dat ik het gemaakt had maar blijft goed, protein fluff.

2zjc4k3.png

Recept ? :)

Het lijkt net een brood / cake. Is het ook zo stevig als brood / cake?

Is al gepost op de vorige pagina. Lijkt totaal niet op brood of cake, als je dat wilt kan ik wel even checken of ik recept heb voor brood/cake wat toch redelijk gezond en high protein is.

Gevonden! Je had hem achter een spoiler verstopt ;)

Hoe moet ik de structuur dam voorstellen? Een soort dikke havermout pap en een hard korstje?

Die fluff ziet er lekker uit Novice!

Gevonden! Je had hem achter een spoiler verstopt ;) Hoe moet ik de structuur dam voorstellen? Een soort dikke havermout pap en een hard korstje?

ikzelf bak altijd met 2 bakken magere kwark, 400 gram havermout, 10 ei-witten en wat kaneel dat even mixen en dan een uurtje in de oven en dan krijg je wel een soort brood/cake idee

Lang geleden dat ik het gemaakt had maar blijft goed, protein fluff.

Heb fluff 1 maal een kans gegeven en het was grandioos mislukt (heb zo wel geen klopper enkel een staafmixer: Die 2 links op deze pic.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij nog tips om fluff goed/lekker te maken?

Heb fluff 1 maal een kans gegeven en het was grandioos mislukt (heb zo wel geen klopper enkel een staafmixer: Die 2 links op deze pic.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij nog tips om fluff goed/lekker te maken?

Gewoon alles in een blender gooien. Niet zo heel fluffy maar wel een dikke smoothie. Je moet hem dan alleen opkloppen maar hoeft niet persee. Zonder opkloppen is het ook heerlijk

Ja dat is een mix voor deeg :o
Gewoon goedkope mixer kopen bij blokker/action, gebruik mijn mixer zeker 1 a 2 keer per week.

Pre workout:

Tonijn 150gr
2 heel ei, 6 eiwit.
15gr olijfolie
Sambal + kruiden

uploadfromtaptalk1431175102985.jpg

Voor het eerst macrofriendly pizza gemaakt, nog niet echt een meesterwerk maar smaakte prima! De basis (deeg + saus) zijn slechts 490kcal, stuk minder dan de 1200kcal pizza's die in de winkel liggen.

21pg21.png

Wat eten jullie in je backload maaltijd(en)?

Ik pak 400gr kip, 400gr broccoli/spruitjes, 350gr witte rijst en wat sambal. Komt uit op ongeveer 1700kcal post workout.

E/k/v: 100/247/6

uploadfromtaptalk1431352413415.jpg

Verkeerde topic sorry..

Terug
Naar boven