Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tarwegras?
ik dacht dat de superfood hype voorbij was
Ook ik vond het geen smakelijke mix! HahaBen ik nou de enige die zich verbaast over het feit dat hij mayonaise in zn shake doet?
Ben ik nou de enige die zich verbaast over het feit dat hij mayonaise in zn shake doet?
Als je het in een blender gooit kan je ook eens zonebloem of pompoenpitten nemen. Smaakt er lekker door. Voor gemak lijnzaadolie of MCT olie kan ook. Maar Mayo... daar zou ik niet aan gedacht hebben.Haha je moet iets doen om aan je vetten te komen[emoji6] gooi er soms wel eens olie bij

Heb die massashakes nooit verstaan eigenlijk. Ik eet veel liever wat brood met pindakaas om aan m'n carbs en vetten te komen.![]()

Heb die massashakes nooit verstaan eigenlijk. Ik eet veel liever wat brood met pindakaas om aan m'n carbs en vetten te komen.![]()
En vloeibaar voedsel vult ook nog eens minder goed als je mij vraagt.
En vloeibaar voedsel vult ook nog eens minder goed als je mij vraagt.

Smoothie (bessen/ 2x banaan/ yoghurt/ melk/ whey/ sinaasappel)
![]()

Hoe maak je die pannenkoeken? ziet er erg lekker uit![]()
5 ei (1 geel) 80g volkoren tarwebloem 20g whey Halve banaan
wie maakt ook weleens de eitwit FLUFF ?
Krijg het niet voor elkaar om hem luchtig te maken, tis meer een smoothie als hij klaar is
Any tip?
wie maakt ook weleens de eitwit FLUFF ?
Krijg het niet voor elkaar om hem luchtig te maken, tis meer een smoothie als hij klaar is
Any tip?