Arendjan1993
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
poe jij hebt me aandacht wel weten te trekken met dat2 runderburgers
Bende met gestoomde mexicaanse groentenmix
Extra ui en sambal badjak
2 eitjes
Bak kwark

poe jij hebt me aandacht wel weten te trekken met dat
Hoe heb je het precies bereid en wat heb je er allemaal voor gebruikt?
Ziet er wel simpel uit tho, maar dan nog fftjes vragen
Op die kwark na haha

Zoals ik al zei het ziet er simpel uit, maar dan wil ik het wel gelijk goed hebbenZiet er niet alleen simpel uit, het is ook simpel
2 eitjes koken en af laten koelen hierna de
2 verse runderburgers lekker aanbakken. Deze waren al gekruid dus niets aan toegevoegd. In de tussentijd een groentenmix aanzetten in de wok en deze een beetje kruiden met sambal o.i.d.
Beetje netjes presenteren en voila. Ziet er spectaculairder uit dan het is Radko![]()
thx man ga ik zeker ff xtje maken deze week!Zeker de moeite waard! Is ook echt easy om te maken

Beetje donker, maar smaakt zeker goed inderdaad! Ga dit als ontbijtje nemen![]()
Ziet er erg goed uit! Wat heb je er doorheen gedaan, cranberry's? Inderdaad easy voor ontbijt voor een paar dagen en zo klaargemaakt
Deze wil ik trouwens ook even met jullie delen, mini frittata's.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Benodigheden:
Cupcake vorm
4 eieren (voor 6 stuks)
1el magere melk
peper/zout
En voor de rest wat je erin wilt proppen, ik doe er meestal champion, spinazie, geitenkaas etc in.
18-20 min in de oven op 180c, even laten afkoelen als je ze eruit hebt gehaald want ze zetten uit in de oven en je hebt een lekkere luchtige snack.

Zalm in bladerdeeg (met beetje rode curry pasta) en rijst met prei en wat woksaus:
![]()
https://www.instagram.com/p/BBpvA2mC-EA/?taken-by=sayersgym
En geen werk aan, bladerdeeg uitrollen, beetje curry pasta op de bodem uitsmeren, stukje zalm erop, dichtvouwen en de oven in

Een 15-20 minuten op 180 ong. Voor mij perfect (zeker als je bladerdeeg niet te veel overlapt) bij de vriendin was het nog wat zacht deeg door overlappingen. Zij heeft het er nog 5 minuten langer ingezet (bij haar zag het wat donkerder)Misschien vanavond maar eens proberen. Hoelang heb je hem in de oven gehad?
Shit man dat ziet er lekker uit! Ook niet te droog lijkt het me op deze foto... je wilt toevallig het recept niet delen?Bananenbrood v2.0
vulling met pruimen, walnoten, appel en kaneel
(mag in pm)Oké thnx, zal('m) vanavond eens gaan proberenEen 15-20 minuten op 180 ong. Voor mij perfect (zeker als je bladerdeeg niet te veel overlapt) bij de vriendin was het nog wat zacht deeg door overlappingen. Zij heeft het er nog 5 minuten langer ingezet (bij haar zag het wat donkerder)

Shit man dat ziet er lekker uit! Ook niet te droog lijkt het me op deze foto... je wilt toevallig het recept niet delen?(mag in pm)