XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

Gisteren als ontbijt dat taartje van kardemompeul gegeten. Wel met aanpassingen omdat ik niet alles in huis had:
- 1 tl rietsuiker gebruikt ipv nepsuiker
- vlaflip framboos gebruikt ipv yoghurt
- xantaangom gebruikt ipv gelatine

Was super lekker :D was iets van 350 kcals.

Wat gaaf dat je 'm gemaakt hebt, ziet er kapot lekker uit! :clap: Met vlavlip, dat is briljant. Ik ga 'm de volgende keer eens proberen met de koffiekwark van optimel als die nog in de winkel ligt.
 
Wat gaaf dat je 'm gemaakt hebt, ziet er kapot lekker uit! :clap: Met vlavlip, dat is briljant. Ik ga 'm de volgende keer eens proberen met de koffiekwark van optimel als die nog in de winkel ligt.

Het smaakte ook echt heerlijk! Die bodem is echt goed voor zo weinig kcals zeg.

Ik ga hem denk ik ook eens met die campina kokos maken :D
 
Basmati rijst gegaard in kippenbouillon met zwarte bonen, groene paprika, groene peper(pikant),ajuin,look

IMG_0441.JPG
 
Lekker man.

Ik ben benieuwd naar de pasta. Die pannenkoeken zijn sowieso goed!
 
Wat zijn zo ongeveer de macro's van zo'n shake? :) wil dit ook wel eens proberen (niet op een lowcarbday natuurlijk :rolleyes:)

Ik heb geen flauw idee, zal wel meevallen denk ik, normaal gooi ik er ook nog Brinta, slagroom of pindakaas en walnoten olie bij en dan tikt het wel aan natuurlijk, de druiven vandaag was om eens te proberen ipv banaan en het viel niet tegen :)
 
De foto is uiteraard pré-blender. :roflol:
Oow fak, serieus? Zat al te google op pre-blender fruit sap heel fruit met ijs. Maar vond niks.
Heb zelf een turbo bullit of hoe dat ding ook heet, handig voor de kleinere dingen.
 
Ben ik weer. Diner op het dak in het zonnetje:)
Ovenschotel met flink gekruide kipdijfiletjes en aardappelen. Komkommersalade on the side.

IMG_20170525_211054_221.jpg
 
Back
Naar boven