- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal er maar niet op reageren anders zeggen ze dadelijk weer dat ik "getriggered" ben![]()
Respect voor vegans! 
Maar niet natty zo te zien.
Maar niet natty zo te zien.
Doe mij ff het voedings- en trainingsschema van dat beest.
Arm beest

Arm omdat die een gen mist?
Arm omdat de mens die zo verneukt heeft dat ze niet meer natuurlijk kunnen bevallen, te weinig melk aanmaken voor hun nakomelingen, te zwaar zijn geworden voor de capaciteit van hun poten en hun organen kleiner zijn dan normaal (diergeneeskunde
)Zegt de man die zulke bestellingen doet bij MuscleMEAT dat de bezorgers klachten hebben ingediend en nu collectief hebben afgesproken om pakketjes kwijt te maken om Coolnovice terug te pesten![]()

De kipstuckjes van de vegetarische slager zijn ook fucking lekker, just sayingIk bestel ook veel bij musclemeat, toch heb ik wel respect voor vegans.
Eerlijk is eerlijk, het is een mooie reden en achterliggende gedachten klopt ook gewoon.
Leefomstandigheden van dieren zijn te slecht voor woorden en we eten echt te veel vlees, veel meer dan nodig is.
Zou een stuk beter voor de wereld zijn als we er in minderen, minder uitstoot en minder belasting op het milieu..
Beetje jammer alleen dat vegans het altijd door iedereens strot heen willen douwen, zijn net jehovagetuigen soms. (Hiermee doel ik niet op Kathlinoo)
Ook een beetje jammer dat ik dit aan het typen ben terwijl ik die nieuwe Roasted Kipfiletblokjes van musclemeat aan het eten ben.
Echt een aanrader, fucking lekker.
Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili (2.5kg IQF)
![]()
(20 gram proteïne
)