MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

De kipstuckjes van de vegetarische slager zijn ook fucking lekker, just saying :knipoog:
Er wordt ook veel regenwoud omgekapt (waar beestjes leven) voor soja plantages. :D

Aldus mijn broer en zijn vrouw die vegan zijn en ook geen soja, etc eten... echt onmogelijk om daar een maaltijd voor klaar te maken. :(

Ik ben zelf lid van het regendruppelbevrijdingsfront. Hell of a job!

Er wordt ook veel regenwoud omgekapt (waar beestjes leven) voor soja plantages. :D

Aldus mijn broer en zijn vrouw die vegan zijn en ook geen soja, etc eten... echt onmogelijk om daar een maaltijd voor klaar te maken. :(

90% van de sojaproductie in de wereld is voor vee, hehe :P
Naar het schijnt zou het nog goed te doen moeten zijn om als vegan geen soja te eten. Maar heb er geen ervaring mee, anders gaf ik wel een tipje :sad: Geen idee ook waarom je geen soja zou eten als je niet intolerant bent :eyes:

Ik ben overigens ook parttime vegan :D

Die schieten niet maar gooien met milieuvriendelijke maïskorrels?

Stop the arguments? Ontopic please?

Stop the arguments? Ontopic please?

image.jpg

Wordt moeilijk om dit af te zeiken....ziet er echt goed uit....jij maakt het wel me wel moeilijk om lekker cynisch te zijn he?

IMG_20180411_223956_016.jpg

200 gr tartaar
100 gr erwten
Low carb day is kut :(

Ik heb net komkommer reepjes gegeten met XXL saus. Ben ik nu ook vegan?

Vergeten of ik deze had gepost, maar cheatmeal van afgelopen week:
3CsIIfil.jpg

Zegt de man die zulke bestellingen doet bij MuscleMEAT dat de bezorgers klachten hebben ingediend en nu collectief hebben afgesproken om pakketjes kwijt te maken om Coolnovice terug te pesten :)
Ik ben 3 a 4 jaar vegetarier geweest, tot 2 jaar terug. Marathon lopen ging prima. Toen ik krachttraining ging doen, merkte ik toch dat mijn lichaam wat tekort kwam.

Voor een goeie vegetarische maaltijd heb je helemaal geen soja nodig. Meeste vleesvervangers obv soja vind ik niet te pruimen.

Terug
Naar boven