MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (2 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

Maar even serieus GeenEiwittenVoorJe18Bent lokt juist de reactie uit want daar haalt hij als "trol" (lees kut kind) plezier uit en Kathlinoo je weet dat als vegan je altijd dit soort reacties krijgt als je je zegt dat je vegan eet. Hoe gelijk je ook mag hebben (qua milieuaspecten, de rest vind ik bullshit) pick your battles en ga niet hier die discussie voeren. (Zeker op een bodybuilding forum waar mensen kilo vlees wegeten)
Voer die discussie in een ander topic
 
Maar even serieus GeenEiwittenVoorJe18Bent lokt juist de reactie uit want daar haalt hij als "trol" (lees kut kind) plezier uit en Kathlinoo je weet dat als vegan je altijd dit soort reacties krijgt als je je zegt dat je vegan eet. Hoe gelijk je ook mag hebben (qua milieuaspecten, de rest vind ik bullshit) pick your battles en ga niet hier die discussie voeren. (Zeker op een bodybuilding forum waar mensen kilo vlees wegeten)
Voer die discussie in een ander topic
:roflol:
 
Dutch Vegan Forum
 
Is Kathlinoo de Belgische versie van Hell93 ???
Lijkt haast wel zo. Elk topic te verkrachten... borderliners
ad62799b422ee6018776ff2a898b1b4d.png

no turning back
 
Elk topic.. En dan zeggen ze dat vrouwen drama Queens zijn :emo:.
 
Zinloze discussie.

Als de vraag afneemt, neemt het aanbod bovendien ook af. De prijs zal echt niet ineens omlaag gaan. Bovendien houden boeren er al het minimale aan over.

Pastaatje met seitan

P/K/V : 71/53/4

Bekijk bijlage 423493
Mjam, ik vind het er erg lekker uit zien. Niks mis met vegetarisch eten. :thumbs:

Zeker :)

Gehele ding ekv: 173/173/143, kcals: 2728
Per stuk (1/8) ekv: 22/22/18, kcals: 341

Zal nog lager zijn als je cream cheese light gebruikt, die hadden ze niet bij de appie hier.
Met 1/8 stuk heb je trouwens een flink stuk. Doorsnede van de cheesecake is 26 cm namelijk.
Nice, dat valt nog best mee en ziet er lekker uit. Die 341 kcals moet ik best binnen mijn dagelijkse 4300 kcal kunnen passen. :D
 
Als nieuwe topics kleine jongetjes waren was Kathleen een priester, stuk voor stuk worden ze verkracht :trollface:
 
Back
Naar boven