MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Uw8DZM5.jpg

Derksen is een echte omnivoor, die eet van alles wat.
Ik help vegans. Die kutkippen eten hun voedsel op, als straf eet ik kip.

Derksen is een echte omnivoor, die eet van alles wat.
Ik help vegans. Die kutkippen eten hun voedsel op, als straf eet ik kip.
Nee je moet het omgekeerd bekijken. Vegans zeggen wel ik laat voor mij geen kip slachten, maar hun eten opeten mag wel? Ik sterf liever door slachting dan van de honger :trollface:

Waar maken mensen zich druk om. Vegetarisch, vegan of vleeseter who cares?

Het enige wat je post duidelijk maakt is dat je seitan vies vindt en het punt van veganisme en vegetarisme niet snapt.

Ja :D. Ten eerste is het niet te vreten. En ten tweede snap ik het concept van vleesvervanger niet zo goed, als je dan toch zegt ik eet geen vlees waarom dan op zoek gaan naar vervangers? Heb dan de ballen om gewoon vegetarisch of veganistisch te eten, zijn genoeg andere eiwitbronnen.

Het is gewoon bloem met bouillon hoor :'). Koop ook niet van die echte "vleesvervangers" zoals schnitzels, worstjes, burgers ..
En dan nog blijft dat vegetarisch of veganistisch. Omdat wij niet willen dat er dieren voor ons mishandeld en vermoord worden mogen we ineens ook niets in de plaats eten wat er op lijkt? Okeeeee :eyes: Heb al meer ballen dan jij want ik kies de optie die niet zo gemakkelijk is dan 3 kippen op een dag te laten vermoorden ;)

Mag wel, ik vind het alleen heel raar dat je om die manier toch je eten met vlees wil associëren. En dat is niet de gemakkelijke optie maar de juiste, heb namelijk de tanden en het spijsverteringsstelsel van een omnivoor.

Ik wil mijn eten niet met vlees associëren. Jouw vlees wilt zich met mijn eten associëren. Een dier vermalen tot allerlei vormpjes.

Omnivoor, je KAN plantaardig voedsel en vlees eten. Je hebt de KEUZE, aangezien we ook enkel op plantaardig voedsel kunnen overleven. Jij kiest om het milieu te vervuilen en dieren te vermoorden voor je gemak, ik kies ervoor om mijn steentje bij te dragen aan het milieu en dat er geen dieren die niet willen sterven voor mij moeten sterven.

Ps, ons spijsvertering en fysiologie ligt dichter bij herbivoor dan omnivoor.

Duidelijk. Geen probleem, meer vlees voor mij.

Vraag en aanbod ga ik je niet uitleggen, dat zoek je zelf maar op.

Minder vraag = overaanbod = lagere prijs = meer vlees voor zelfde geld

Als het goedkoper wordt ga je ineens meer vlees eten? Oke dan, meer vlees voor jou. Niet dat er ooit een overaanbod gaat komen want zoveel vegans komen er niet in 1 keer bij, dus succes ermee.

M'n kippen mogen hun eten houden.

6f4f74787655c8a7b5b0ab3985ff62d8.jpg

GeenEiwittenVoorJe18Bent cares apparently.

Niet echt. Mijn post was om duidelijk te maken dat ik als ik moest kiezen tussen men leven lang seitan eten of de dood met de kogel dat ik wel weet wat te kiezen. Eet smakelijk.

Ja, want ik eet elke dag seitan. Uhu. Sure.
Moest dat zo zijn nam ik ook wel de kogel hoor, just saying.

Jezus, stelletje kleuters...Ga effe lekker in PB verder!

Terug
Naar boven