- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Oef, balen. Sterkte met je herstel.I wish. Ben geopereerd en mag zes weken amper bewegen dus zit bijna te eten op m'n BMR O.o
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oef, balen. Sterkte met je herstel.I wish. Ben geopereerd en mag zes weken amper bewegen dus zit bijna te eten op m'n BMR O.o
Ze hebben al mijn spieren van m'n ribben moeten trekken om een aangeboren afwijking te herstellen. Niet ernstig maar wel pijnlijk. Die spieren moeten nu de kans krijgen om zich terug vast te hechten aan m'n ribben, dus 6 weken niksenOef, balen. Sterkte met je herstel.Toch niets heel ernstigs hoop ik?
.oei.... das heel wat...Ze hebben al mijn spieren van m'n ribben moeten trekken om een aangeboren afwijking te herstellen. Niet ernstig maar wel pijnlijk. Die spieren moeten nu de kans krijgen om zich terug vast te hechten aan m'n ribben, dus 6 weken niksen.

Liever die van de AH dan

Gast die dingen zijn zwart
Verkrachtende combinatie ook imo. Maar ieder zijn ding.Gast die dingen zijn zwart
Jij bent zeker de vieze kok lol
Gemarineerde knoflook die klein beetje verbrand is, smaakte prima.Gast die dingen zijn zwart
Jij bent zeker de vieze kok lol
Aardappelkroketten gaan met alles. Aardappelkroketten zijn leven.Verkrachtende combinatie ook imo. Maar ieder zijn ding.
Breakfast of champions!
Nee dat is een toast champion

Zelfs mn nieuwe hardloopschoenen zijn niet motiverend genoeg). Tikt al gauw aan in calorieën zon broodje