AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (3 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Kwarktaart getopped met amandelpasta, appel, framboos en een beetje nutella + choco whey
    Pff, ziet er lekker uit! Heb je recept?

    3 wraps - 1 hartige, gevuld met ham&kaas&groenten, de andere 2 zijn zoet - banaan + amandelpasta + eiwitreep ;) Daarbij een mini salade
    Dit lijkt me ook super lekker, heb je hier ook recept voor? lijkt me idd lekker hartig hapje.
     
    Iemand nog tips voor een eiwitrijk tussendoortje wat ik ook koud goed naar binnen kan werken? En dan bedoel ik geen magere kwark want dat zit al ruimschoots in het schema :)
     
    Iemand nog tips voor een eiwitrijk tussendoortje wat ik ook koud goed naar binnen kan werken? En dan bedoel ik geen magere kwark want dat zit al ruimschoots in het schema :)

    Noten? :D
     
    Kip gevuld met philadelphia light, blauwe bessen en cranberry's

    23mjv4h.jpg
     
    Iemand nog tips voor een eiwitrijk tussendoortje wat ik ook koud goed naar binnen kan werken? En dan bedoel ik geen magere kwark want dat zit al ruimschoots in het schema :)

    Gekookte kip, tonijn uit blik, gekookte eieren, gerookte zalmfilet.
     
    Iemand nog tips voor een eiwitrijk tussendoortje wat ik ook koud goed naar binnen kan werken? En dan bedoel ik geen magere kwark want dat zit al ruimschoots in het schema :)

    Banaan, 100 gr havermout, 1schep whey, voldoende water/melk
    Blenden tot het vloeibaar is, shakebeker vullen en kan je gewoon bewaren in de koelkast.
    Dag later is het meestal niet meer te zuipen dus wel dezelfde dag nog opmaken.
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    POST Workout Meal: 3 eieren scrambled, half zakje AH champignon roerbakgroenten (125gr) en een blik tonijn.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Dan nog 150 gram (bereid gewogen) rijst en zout en peper.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Zalm met sesamzaadjes uit de wok met broccoli en winterpeen.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Tussendoortje: Eiwit pannenkoek met een glas melk in de vorm van een espresso machiato :)

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Spercieboontjes (5 minuten gekookt) in de koekepan afgebakken met kip met veel verstegen pikante kipkruiden, een ui en een rode paprika. Afgeblust met kikkoman soja

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Kippensoep: ruim 400gr. kipfilet, pakje honig chinese kippensoep, rode ui, 75gr. tauge, hele prei, 5 a 6 eieren scrambled, paprika poeder pikant, theelepel sambal, gemberwortelpoeder, peper, citroenzout
    Alles 10 minuten koken op de tauge en scrambled eggs na, deze toevoegen voor opdienen. genoeg voor ongeveer 6 kommen.
     
    Edwinn zei:
    Pff, ziet er lekker uit! Heb je recept?
    Yes! In deze video (heb ik ook al gepost voor de fluff) omschrijf ik hoe ik de cheesecake bereid. De topping verschilt per keer :)
    http://www.youtube.com/watch?v=2zrwoYqCj6s

    Edwinn zei:
    Dit lijkt me ook super lekker, heb je hier ook recept voor? lijkt me idd lekker hartig hapje.

    Gewoon tortilla wraps halen, even opwarmen in een pannetje zonder olie. Ik had de ham met ui gebakken. Daarna in de wrap gedaan met wat extra groenten. Dan gevouwen en onder een grill/toaster achtig ding gedaan zodat ie mooi dicht gaat - en voila! Super makkelijk :)

    De zoete heb ik dus gedaan met banaan en amandelpasta. Ik heb ook wel eens dergelijke wraps met kwark gemaakt - ook een leuke aanrader voor de variatie! Zie 02:13 hier
    http://www.youtube.com/watch?v=8vXk55tlSbU

    //

    Die gevulde kip met bosbessen + cheese ga ik morgen maken - thanks voor de inspiratie! :D
     
    Ik neem 1 zo'n bak (100gr basmati + 350gr kip + 2 eieren + beetje ui voor de smaak) mee naar school en dan nog 250 gr kwark (met cacao) en dan nog een boterhammetje hier en daar.

    30wsd1f.jpg
     
    Damn dat ziet er goed uit :D dwaze vraag: hoe maak je dit klaar?

    Men neme een kip. Men snijde hem vanaf de zijkant in, niet helemaal door, maar net zodat je hem kan vullen. Zoals een shoarmabroodje zeg maar.
    Vervolgens pak je wat blauwe bessen en cranberries en een lepel philadelphia light en meng je dat door elkaar. Dit vrot je in de holte die je hebt gemaakt en dan maak je het dicht met twee sateprikkertjes (tandenstokerdingetjes) Dan bakken. Supersimpel, enige waar je mee op moet passen is dat je die kip netjes insnijdt, en er niet doorheen gaat. Gebeurt dat wel moet je m daar ook weer ff dichtmaken met een prikkertje.
     
    Hier jongens, nog een beetje eten. Stelt niet veel voor, maar het is wel lekker.

    2zr3qr5.jpg


    34q42yx.jpg


    34gsdw1.jpg


    o9h3jn.jpg


    4rp5kl.jpg
     
    Geweldige topic, kom ik aan met mijn kip kerrie voor vanavond welke ik noodgedwongen heb moeten maken van restanten. Goeie tips gezien.
     
    Die kip met blauwe bessen ziet er echt goed uit :D, heb vandaag ook al eens wat van die kaas door mijn groenten gedaan, was ook echt lekker.

    Helaas geen blauwe bessen gevonden in de winkel :(.
     
    De makkelijke variant heb ik vanavond trouwens gedaan. Kip bakken, dan uit de pan en ff in alufolie. blauwe bessen en gedroogde cranberries in de pan waar de kip uitkwam (jummie braadvocht), ff bakken, philadelphia erbij, door elkaar roeren en over de kip. (kip wel even uit de folie halen ;) ) Net zo makkelijk en lekker, en je kan meer doen dan in de kip zou passen.
     
    Post workout meal van vandaag. Hier mijn kipfilet + paprikakruiden philadelphia, gevuld met bosbessen én mango :D Was heel goed te doen! Verder 300 gram ovengebakken aardappelen (Twisters heetten ze geloof ik!) met een scheut BBQ saus. Bord ernaast is een groente stapel: een mix van geroerbakken ui, broccoli en paprika. Nog wat tomaat + gekookte wortelen getopped met kaneel.

    IMG2007.jpg
     
    Back
    Naar boven