Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

• Topic Starter Topic Starter
Hele mooie maaltijden Yogi! Ik vind je borden ook gaaf :D

In deze artikelenreeks op m'n site staan vaak ook leuke maaltijd ideeën. Misschien dat iemand hier er ook inspiratie uit haalt:
http://stormtricks.com/if-meals-from-others-judgement-part-5/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

^Zelfgemaakte Ben & Jerry's smaak (Strawberry PhishFood Cheesecake) voor een geplande cheatmeal samen met een goede vriend :D

Euphorea, jij fixt je kip in de oven?

Maaltijd op werk: 250 gram ribkarbonade, 2 gekookte eitjes en 2 plakken magere cheddar kaas als eiwitbron. Daarbij een groentemix bestaande uit 150 g broccoli, 2 grote uien, 200 g witte bonen, 400 g wortel en 150 g spruitjes.
IMG2024.jpg

Kwarktaart met fluff! De kwarktaart had ik getopped met 20 g amandelpasta, stukjes appel, 1 poptart en 50 gram sorbet-ijs (mango smaak). Nog een beetje kaneel over het alles :)
IMG2028.jpg

jij hebt best veel originele gerechten dude

Wat is fluff?

Dit topic zorgt er wel voor dat ik zin krijg om mijn kookkunsten bij aan te scherpen. :D

hongerrr

TrickyTatsu, awesome site heb je daar beste man:P Spam that cinnamon :D

Euphorea, jij fixt je kip in de oven?

Meestal wel ja. Soms ook gewoon in de pan hoor, maar als ik hem in de oven zet heb ik er geen omkijken meer naar.

Quote me de volgende keer even, ik lees namelijk niet alles ;) zag nu toevallig dat je me wat vroeg

Vraagje, ik ga nog niet zo heel serieus met m'n voeding om maar wil dat wel gaan doen.
Vragen:

- Hoe doe je dit dan van te voren?
- Kook je gewoon één grote maaltijd (dus bijv 1kg kip kg rijst) en dan verdelen over vijf bakjes en elke dag een bakje uit de koelkast pakken voordat je naar werk/school gaat?
- Is de kip de vijfde dag dan nog wel goed?
- Eet je dit koud of mogelijkheid tot opwarmen?
- Nog meer gerechten die je zo kan voorbereiden?

Ga zo je kwarktaart maken :D

Hoe heet dat nummer op 1:50?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zit in de oven

Dat ziet er lekker uit

Ik wil die fluff graag eens maken maar het is zo balen dat ik geen casseine heb...en om daar een pot voor aan te schaffen :/ het zou met whey ook gaan (ik heb isolaat) maar dit zou dan eerder lopend worden?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoppa!

Terug
Naar boven