Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Deze heb ik donderdag al op, maar vond het wel de moeite waard deze te posten!
Gekregen van de ouders van een vriend: een biefstuk van *650gr, en wat gebakken aardappelen erbij.

20130315_183435[1].jpg

Penne met gehakt gebakken in ui/knoflook met tomatensaus en groente :rolleyes:

penne.jpg

MEAL PREP DAY - YEA!!!!! (ik vind het altijd best veel/ klote werk maar als het eenmaal klaar is ben ik blij dat ik weer lekker makkelijk clean kan eten)

Op de foto; 1800 gr kip, 500 gr rijst, kilo bonen + 250 gr spek + 1.5 broccoli + 100 gr kaas

2ztevkl.jpg

MEAL PREP DAY - YEA!!!!! (ik vind het altijd best veel/ klote werk maar als het eenmaal klaar is ben ik blij dat ik weer lekker makkelijk clean kan eten)

Op de foto; 1800 gr kip, 500 gr rijst, kilo bonen + 250 gr spek + 1.5 broccoli + 100 gr kaas

2ztevkl.jpg
Netjes voor 6 maaltijden denk ik niet?

Ongeveer; die bak links zijn 2 avondmaaltijden (waren er 3, heb er al 1 op!)

De rest verdeel ik in andere bakken en daar kan ik 6 maaltijden uit halen. Twee van deze maaltijden eet ik per dag en dan vul de dag verder op met andere voeding

Re: Post je meals! (pics!)

Zilvervliesrijst, spinazie, avjar en ribkarbo! :heart:

uploadfromtaptalk1363637501020.jpg

volgens mij is het een groot bord. Met een grijze rand en witte binnenkant daardoor lijkt het nu net of alleen het witte deel t bord is :P

Rauwe cacao is toch een soort puur of donkere chocolade alleen niet bewerkt met suiker e.d.¿?

Rauwe cacao is veel meer dan dat eigenlijk. Rauwe cacao is supergezond oa de rijkse antioxidantenbron die er is. Verder bevat het magnesium, ijzer, chromium, mangaan, zink, koper, vitamine C (per 100g 100% vd aanbevolen hoeveelheid) Trypothaan, Serotine, Vezels etc.. Veel, niet alle van deze vitamines en mineralen gaan verloren bij verhitting... vandaar dat ik zei zonde van de rauwe chocola, je verliest als je het smelt het beste van de chocola :rolleyes: Maargoed dan is het nog steeds lekker... je kan alleen imo net zo goed gewone pure chocola pakken dan, is ook goedkoper.

Met veel zin en trek voorbereid!
Gepofte bieten met ui, geitenkaas, komijn en kaneel. :lick:
het staat nu in de oven... ik dacht laat ik vooraf een foto maken want weet niet of ik straks het geduld op kan brengen. :P
Staat nu in de oven.
11092dx.jpg

Wat eten je samen op je bord zegmaar? Spek lijkt me wel lekker bij de boontjes.
Boontjes zijn normaal ook lekker bij rijst en kip, maar denk dat het ni zo lekker meer is als daar ook spekjes bijzitten..

En, na het koken. Dan laat je het afkoelen. En zet je het dan in de koelkast, of sommige ook in de vriezer?

Woow dat ziet er lekker uit marina! Is dat bruine op de bodem de aardappels met kaneel erop?

Terug
Naar boven