- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, gisteren ook gekocht. 99%, vandaag gelijk weer een stuk van op. Vind 'm zoveel lekkerder dan gewoon puur (rond de 50%).
Persoonlijk vind ik het wel lekker om af te wisselen met 85%. Maar 99% van tijd tot tijd echt top!
Lindt chocolade is trouwens nog in de bonus bij de Appie!! (deze van de Hema had ik nog liggen, was een Sinterklaascadeautje. Ook zeker niet slecht moet ik zeggen).
Couldn't agree more. Standaard ga ik voor de 85%, maar voor die speciale gelegenheden is 99% ook wel eens leuk. Heb vandaag toevallig zo een reep als kadootje gekregen
Persoonlijk vind ik het wel lekker om af te wisselen met 85%. Maar 99% van tijd tot tijd echt top!
Lindt chocolade is trouwens nog in de bonus bij de Appie!! (deze van de Hema had ik nog liggen, was een Sinterklaascadeautje. Ook zeker niet slecht moet ik zeggen).

Zeker! Plus 8 vitamines ook nog, wat heb ik gewonnen nu?
.De koelkast is al weg helaas.
Alleen nog de pechprijs, een meet and greet met mij.
![]()
.Dat ziet er fucking goed uit, maar van jou ook niet anders verwacht. Heb je toevallig het recept?

Creatief