XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Frikandel speciale :trollface:
FB_IMG_1545748768491.jpg

Hier kan Gordon Ramsay toch niet aan tippen:roflol::roflol:

Kids kun je het best alles laten eten om te voorkomen dat door een eenzijdig eetpatroon tekorten optreden en de ontwikkeling of groei belemmerd wordt.

Kerstdiner. Sorry Japio, ik kon niet voorkomen dat de saus en tutti frutti doorliep. Ik heb de hertenbiefstuk, het wilde zwijn en de pancetta overgeslagen, want krijg die niet gekauwd en eet liever zo min mogelijk varkensvlees. Zalm, konijn met rode wijnsaus, camembert met cranberrysaus, paddenstoelen met tomaat, tutti frutti, peertjes, appelcompote, champignonsaus en aardappelkroketjes. De tiramisu heb ik overgeslagen.
IMG_20181225_175623.jpg
IMG_20181225_182455.jpg
IMG_20181225_180808.jpg

Laatst bewerkt:
Kids kun je het best alles laten eten om te voorkomen dat door eenzijdig eetpatroon tekorten optreden en de ontwikkeling of groei belemmerd wordt.

Kerstdiner. Sorry Japio, ik kon niet voorkomen dat de saus en tutti frutti doorliep. Ik heb de herten biefstuk, het wilde zwijn en de pancetta overgeslagen, want krijg die niet gekauwd en eet liever zoin mogelihk varkensvlees. Zalm, konijn met rode wijnsaus, camembert met cranberrysaus, paddenstoelen met tomaat, tutti frutti, peertjes, appelcompote, champignonsaus en aardappelkroketjes. De tiramisu heb ik overgeslagen.
IMG_20181225_175623.jpg
IMG_20181225_182455.jpg
IMG_20181225_180808.jpg

Als je goed gevarieerd en vervangende producten eet zal dat niet zo snel gebeuren hoor.

Plus dat elke peuter kleuter vroegtijdige puber moeilijk eet ;) of je nou vlees eten of niet

Als je goed gevarieerd en vervangende producten eet zal dat niet zo snel gebeuren hoor.

Plus dat elke peuter kleuter vroegtijdige puber moeilijk eet ;) of je nou vlees eten of niet
Ik moest als kind altijd eten wat de pot schaftte en als ik mijn bord niet leeghad mocht ik niet van tafel. 'Dat is vies' of 'dat lust ik niet' was verboden. Snoep, cola en chips alleen in het weekend of bij gelegenheden. Dit heeft er mede aan toe bijgedragen dat ik een gezond eetpatroon heb en nu alles lust, waarvoor ik mijn ouders dankbaar ben.

Uit 3,5 jaar vegetarische ervaring kan ik zeggen dat het heel persoonlijk is hoe je lichaam hierop reageert. Ik kreeg bijvoorbeeld het ijzertekort niet verholpen en ik denk ook dat mensen van nature alleseters zijn en bepaalde producten enkel in dierlijke voeding zitten of hieruit beter worden opgenomen.

• Like
Waarderingen: 040B
Ik moest als kind altijd eten wat de pot schaftte en als ik mijn bord niet leeghad mocht ik niet van tafel. 'Dat is vies' of 'dat lust ik niet' was verboden. Snoep, cola en chips alleen in het weekend of bij gelegenheden. Dit heeft er mede aan toe bijgedragen dat ik een gezond eetpatroon heb en nu alles lust, waarvoor ik mijn ouders dankbaar ben.

Uit 3,5 jaar vegetarische ervaring kan ik zeggen dat het heel persoonlijk is hoe je lichaam hierop reageert. Ik kreeg bijvoorbeeld het ijzertekort niet verholpen en ik denk ook dat mensen van nature alleseters zijn en bepaalde producten enkel in dierlijke voeding zitten of hieruit beter worden opgenomen.

Ja dat moest ik vroeger ook. Tot kokhalzend aan toe en avonden misselijk in bed liggen . Ga ik mijn kind niet aan doen :o. Iedereen is daar natuurlijk anders in. Blijft genoeg over wat er wel gegeten kan worden.

• Like
Waarderingen: BB_
Ja dat moest ik vroeger ook. Tot kokhalzend aan toe en avonden misselijk in bed liggen . Ga ik mijn kind niet aan doen :o. Iedereen is daar natuurlijk anders in. Blijft genoeg over wat er wel gegeten kan worden.
Had ik jou maar als mamma!!

zelf al een tijdje dit topic aan het volgen(eerste 3 dagen 150 pagina's gelezen) en nu toch maar besloten zelf iets te posten. Net terug van een kerstetentje bij een vriend:D

Overdag stonden er hapjes:
IMG_8420.JPG IMG_8421.JPG IMG_8422.JPG IMG_8431.JPG
Krabsalade, eend, tonijn, gamba's, zalm, diamanthaas, salade caprese, en natuurlijk brood met verse pesto en aioli.

Voorgerecht:
IMG_8430.JPG
hertenstoof met aardappelpuree uit de oven.

Hoofd:
IMG_8432.JPG
broodje baopao met buikspek, zure komkommer, munt, en bosui.

Na:
IMG_8450.JPG
Stoofperen bavarois.

Niet slecht voor een eerste kerstdag lijkt mij:p

Terug
Naar boven