apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kip met rijst in een magnetron bakje.Ik heb nu circa 70 zelf geschreven recepten.
De volgende kerst over 12 maanden wil ik deze kleinschalig uitbrengen voor vrienden in de vorm van een daadwerkelijk kookboek. Voor mensen die hier op dit forum geïnteresseerd in zijn wil ik dit boek met liefde ook sturen. Het enige wat ik dan vraag zijn de kosten voor het inbinden en de verzendkosten. Ik pak hier dan dus €0 op, maar dat maakt niet uit. Als ik mensen hier kan enthousiasmeren dan is mijn doel bereikt.
Het enige wat ik vraag (naast de inbind- en verzendkosten) is goede feedback.
Mijn doel is om in 3 jaar een echt kookboek uit te kunnen geven. Een kookboek met heerlijke niet te moeilijke recepten. Eerlijke gerechten. Recepten die zo eerlijk mogelijk zijn. Duurzame producten en geen (of zo min mogelijk) synthetische toevoegingen. Eten zoals eten hoort te zijn, zonder al die chemische bullshit die men tegenwoordig steeds meer in voedsel aantreft.
Vervolgens wil ik dan een echt DBB kookboek uitbrengen met recepten gecategoriseerd op behoefte. Dus (Cutten, bulken of leanbulken). Makkelijke maar heerlijke recepten die dus in bulk op een zondag gemaakt kunnen worden, om vervolgens geportioneerd te kunnen worden voor de rest van de week. Recepten waarbij alle macro's vermeld zijn.
Een kookboek voor eenieder die bezig is met krachtsport dus.
Dit lijkt mij dus echt een prachtige uitdaging om te ondernemen waarbij ik tevens iets bijdraag aan alle bikkel ijzereters hier op dit forum.
Als ik hiermee op deze manier kan bijdragen aan onze sport in het algemeen, dan maakt dit mij heel erg eervol.
Alle feedback is van harte welkom!

Ons vegan kerstmenu
Hapje: bloody Mary (gazpacho)
Voorgerecht: tomaten rissoto met courgette en krokante tofustukjes
Soep: pompoensoep met tempeh en zongedroogde tomaatjes
Hoofdgerecht: rissoto met bospaddestoelen, pompoen, hazelnoten en parmezaan
Nagerecht: vanille en chocolade ijs
Taart: biscuit taart met lagen chocomousse
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo te zien, mis je daar het vlees helemaal niet Zelfgemaakt nutella ijs, geroosterde hazelnoten met een topping van slagroom, cacaopoeder en ferrero rocher
![]()
![]()
![]()

Nu nog zelf oppeuzelen? smakelijk!
![]()
Kliekjes v d Kerst: Kreeftensoeppie ..garnaaltjes en koolvis zwemmen op de bodem
Balans dagje

Begrijp ik het nou goed dat je vandaag vier keer patat eet?![]()
. Het gaat zeg maar zover dat je niet eens een normaal trainingsschema kan volgen. Niet dat je even 5-10 minuutjes moet wachten maar dat je er gewoon echt niet aan toe zal komen..Beter dan mijn gym. Hier is tenminste ruimte voor die drukte. Waar ik sport hebben ze geen ruimte voor de drukte, maar het is er wel altijd. Het gaat zeg maar zover dat je niet eens een normaal trainingsschema kan volgen. Niet dat je even 5-10 minuutjes moet wachten maar dat je er gewoon echt niet aan toe zal komen..
Wat een drama...Hier is het ook wel eens ‘druk’, maar vergeleken met dit... pfff niet normaal. Nu moet ik zeggen dat er in mijn gym ook gewoon voldoende apparaten zijn en het tijdstip uiteraard ook erg meespeelt.
Ik heb nu circa 70 zelf geschreven recepten.
De volgende kerst over 12 maanden wil ik deze kleinschalig uitbrengen voor vrienden in de vorm van een daadwerkelijk kookboek. Voor mensen die hier op dit forum geïnteresseerd in zijn wil ik dit boek met liefde ook sturen. Het enige wat ik dan vraag zijn de kosten voor het inbinden en de verzendkosten. Ik pak hier dan dus €0 op, maar dat maakt niet uit. Als ik mensen hier kan enthousiasmeren dan is mijn doel bereikt.
Het enige wat ik vraag (naast de inbind- en verzendkosten) is goede feedback.
Mijn doel is om in 3 jaar een echt kookboek uit te kunnen geven. Een kookboek met heerlijke niet te moeilijke recepten. Eerlijke gerechten. Recepten die zo eerlijk mogelijk zijn. Duurzame producten en geen (of zo min mogelijk) synthetische toevoegingen. Eten zoals eten hoort te zijn, zonder al die chemische bullshit die men tegenwoordig steeds meer in voedsel aantreft.
Vervolgens wil ik dan een echt DBB kookboek uitbrengen met recepten gecategoriseerd op behoefte. Dus (Cutten, bulken of leanbulken). Makkelijke maar heerlijke recepten die dus in bulk op een zondag gemaakt kunnen worden, om vervolgens geportioneerd te kunnen worden voor de rest van de week. Recepten waarbij alle macro's vermeld zijn.
Een kookboek voor eenieder die bezig is met krachtsport dus.
Dit lijkt mij dus echt een prachtige uitdaging om te ondernemen waarbij ik tevens iets bijdraag aan alle bikkel ijzereters hier op dit forum.
Als ik hiermee op deze manier kan bijdragen aan onze sport in het algemeen, dan maakt dit mij heel erg eervol.
Alle feedback is van harte welkom!