Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

https://www.ah.nl/producten/product...KgyfMwLSxZnlKqMWEnGQ6R9aAMq7iBlwaAmdMEALw_wcB
dit zit op de rand qua kh... maar kijk eens naarlupine bonen. Erg eiwitrijk en kan je ook mee varieren. Bij de turkse winkel trouwens 1 euro voor 720 grams pot. ;)
Oh die kende ik nog niet. Bonen zijn altijd goed en ook hoog in eiwitten. Ben zelf ook erg fan van kikkererwten.
Moet overigens wel zeggen dat ik ook wel eens groenten heb die meer dan 5 gr/100 gr aan carbs bevatten. Zoals die mexicaanse roerbakmix.

Oh die kende ik nog niet. Bonen zijn altijd goed en ook hoog in eiwitten. Ben zelf ook erg fan van kikkererwten.
Moet overigens wel zeggen dat ik ook wel eens groenten heb die meer dan 5 gr/100 gr aan carbs bevatten. Zoals die mexicaanse roerbakmix.

Oooeeehhhhhh stoute jongen... :finger:

maar witte bonen en kikkererwten zit meer kh in.... bijna t dubbele van lupine. Dus een mooi alternatief ;)

Lupine bonen uitlekken, pureren, eitje erbij en burgers bakken. Zalig bij een willekeurige groente en ziet er leuk uit. Kan je een paar dagen in de koeling goedhouden.

Misschien heeft @Nomen Nescio nog ideeën voor je @wovano ! Die heeft ook altijd van die heerlijke creaties! :eating:

Als je goed zoekt vind je bij ah kikkererwten van valle del solle met maar 8,6/100 gr koolhydraten
Diepvries doperwten lidl bevatten ook maar 5,4 gr kh
Bij inze turk hebben ze ook zakken tuinbonen diepvries. Ook maar 4 gr kh. Ardo ( 2,50 euro / kg). deze https://www.boodschappenbestellen.com/bestel/ardo-tuinbonen-fijn/

oke... einde gespam :p

edit: @Scoobz0r zijn de tuinbonen van Ardo in grote verpakking mischien iets voor musclemeat? Gezien jullie ook de grote zakken euromix hebben van Ardo.

Laatst bewerkt:
eitjes met zachte dooier koken.
Wllekeurige roerbakmix roerbakken en ter plekke eitjes pellen en eroverheen snijden.
Ziet er niet heel mooi uit maar is wel lekker :)
Die gekookte eieren in stukjes snijden en dan in sla doen met wat zwarte peper en zout

IMG_20190112_200508.jpg

Ivm de volgorde van mijn maaltijden ga ik binnenkort mijn ei meenemen naar mijn werk. Nu vind ik een koude omelet niet lekker dus ga ik mijn eieren koken. Ik mag zelf bepalen welke groentes ik erbij eet. Heeft iemand nog tips om van gekookte eieren met groente nog een beetje een feestelijke maaltijd te maken?
(Volkoren) Couscous met tomaat, komkommer, olijfolie, witte wijnazijn, zout en wat zwarte peper. Dan je gekookte eitjes erdoorheen gooien. Is echt heel goed te eten zonder opgewarmd te worden.

De azijn en olijfolie maken het gerecht nice. Je kan ook spelen met kruiden. Bijv. wat chilipoeder of cayenepoeder om het een kick te geven.

(Volkoren) Couscous met tomaat, komkommer, olijfolie, witte wijnazijn, zout en wat zwarte peper. Dan je gekookte eitjes erdoorheen gooien. Is echt heel goed te eten zonder opgewarmd te worden.

De azijn en olijfolie maken het gerecht nice. Je kan ook spelen met kruiden. Bijv. wat chilipoeder of cayenepoeder om het een kick te geven.
Hij mag die couscous niet ;) alleen groente en ei ....

Ivm de volgorde van mijn maaltijden ga ik binnenkort mijn ei meenemen naar mijn werk. Nu vind ik een koude omelet niet lekker dus ga ik mijn eieren koken. Ik mag zelf bepalen welke groentes ik erbij eet. Heeft iemand nog tips om van gekookte eieren met groente nog een beetje een feestelijke maaltijd te maken?

Doe lekker gekookte eitjes met witlof, ham en kaas.
Of met asperges!

Of maak letter roti, daar zitten ook gekookte eitjes bij!:)

@marina1975 Ipv echte couscous kan ie misschien het vervangen door van die gemalen bloemkoolcouscous:) Lijkt mij best lekker dan, ookal lijkt het er voor geen meter op:o

Mellow moenie mauwe, maar kauwen! :p

je kan ook proberen een soort van wraps te maken met slabladen. Beetje tomaat, komkommer, paprika, ui en miss nog wel andere groentes door. van de tomaat kan je misschien een soort van versimpelde salsa maken als dat niet te lang duurt. (avocado lijkt me niet maar als het past is nog een soort van guac mogelijk) eitje erbij, peper en zout erover en oprollen.

received_326852634590891.jpeg
received_788450184838862.jpeg
received_296914207678952.jpeg
received_749189012130573.jpeg

+ partysnacks, mini pizza's, chips, doritos met salsa, chocoladecake en tiramisu :baard:

Terug
Naar boven