AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Had ik al reeds gedaan. Bij beiden de manager gesproken.
Alle lactose vrije (normale) kwark (dus niet de soya etc.) zijn er zo goed als uit...
Ook bij de leveranciers zelf (melkunie de greens en lindahls de naturel) is het eruit omdat de meeste mensen die naturel kwark halen gewone kunnen hebben. En das veeeeel goedkoper.
Lactose intolerantie is gewoon ruk... :mad: en sojaspul is duur (en vind ik vaak ook niet bepaald lekker. :o )
Wat dacht je hiervan dan? Is redelijk (paar maanden) nieuw nog in assortiment.
https://www.ah.nl/producten/product/wi438670/ah-lactosevrije-kwark
https://www.ah.nl/producten/product/wi438671/ah-lactosevrije-yoghurt

De kwark heb ik hier nog niet gezien... Zal eens bellen om te vragen of ze die kunnen bestellen..
De yoghurt heb ik eenmalig geprobeerd... dat was geen succes op mijn darmen :sad: (maar dat ligt aan mijn darm perikelen hoor. :o )

De kwark heb ik hier nog niet gezien... Zal eens bellen om te vragen of ze die kunnen bestellen..
De yoghurt heb ik eenmalig geprobeerd... dat was geen succes op mijn darmen :sad: (maar dat ligt aan mijn darm perikelen hoor. :o )
Ik denk dat redelijk kleine winkels die gewoon moeten hebben. Ik ben inmiddels al even gestopt maar in mijn laatste winkel hadden we hem in assortiment en dat was een redelijk kleine winkel,

Ik denk dat redelijk kleine winkels die gewoon moeten hebben. Ik ben inmiddels al even gestopt maar in mijn laatste winkel hadden we hem in assortiment en dat was een redelijk kleine winkel,
Oke. ik zal eens laten kijken. Alleen hebben wij alleen een XL en een grote AH (net geen XL) Maar geen kleintjes. Maar ik zoek verder. :) thanks!

Oke. ik zal eens laten kijken. Alleen hebben wij alleen een XL en een grote AH (net geen XL) Maar geen kleintjes. Maar ik zoek verder. :) thanks!
Afgelopen zomer was ik in Italië op vakantie en daar heb je gigantische supermarkten met gewoon een aparte gang voor gluten vrij, een aparte gang voor lactose vrij etc. Misschien maar emigreren?:o

Afgelopen zomer was ik in Italië op vakantie en daar heb je gigantische supermarkten met gewoon een aparte gang voor gluten vrij, een aparte gang voor lactose vrij etc. Misschien maar emigreren?:o
Was in Portugal (Lissabon) ook zo. En Engeland heeft ook erg veel lactosevrij.. maar Engeland is duur met eten. :eek:
Maar als het aan mij zou liggen.. de warmte zou me goed doen. :D
Maar glutenvrije pasta is niet te vreten. :p

Denk dat je daar niet veel assortiment zal hebben. :p

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
Mijn telefoon begon te klagen over ruimte gebrek :rolleyes: Oud kreng dus effe foto's opschonen van een aantal jaren... Heb je wat te doen :D .
Kwam nog wat oude pica's tegen. Misschien wat inspiratie voor iemand :)

image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg image.jpeg
En nog een paar

stond nog veel meer oude meuk op.. maar is nu al weg :D opgeruimd en nu doet ie weer wat dat oude kreng..

Laatst bewerkt:
Niet goedkoop denk ik? Zelfs met 1+1 is dit aardig geprijsd dacht ik.. Of is dit alsnog cheaper dan dure soja stuff?
De lactose vrije wordt niet meer gemaakt.. maar dan was het 2 voor 2 euro... net iets goedkoper of ongeveer net zo duur als soja... Maar iig eetbaarder...
Soja gaat ook niet echt lekker namelijk ivm darmperikelen...

Ik hou jumbo altijd in de gaten.. dingen op de dag zelf gedateerd mag je gratis hebben.. :o

Even een random vraag. Weet iemand waar ik een goed artikel over carb cycling kan vinden? Ben hier op het forum nog niet echt een tutorial tegen gekomen.

Was in Portugal (Lissabon) ook zo. En Engeland heeft ook erg veel lactosevrij.. maar Engeland is duur met eten. :eek:
Maar als het aan mij zou liggen.. de warmte zou me goed doen. :D
Maar glutenvrije pasta is niet te vreten. :p

Denk dat je daar niet veel assortiment zal hebben. :p
Dan heb je nog niet alle Glutenvrije pasta’s geprobeerd want sommigen zijn wel degelijk eetbaar (en dat komt van een moeilijke picky eter als ikzelf ;))

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven