MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

voordeel aan in een keuken werken: er is altijd lekker eten als je lang werkt. vandaag op het menu: diamant steak met spek/ui/champ. kijk alweer uit naar de zomervakantie zodat ik dit soort dingen 5/6 dagen in de week krijg.:D:D

IMG_8514.JPG

Oké, je hebt gelijk.
Serieuze reactie:
(Mijn reactie was trouwens omdat ik 6x p/w kracht train en dag 7 cardio, dus mijn macro's zijn dan niet veel anders.)
Op rustdagen enkel intra-WO meal overslaan indien dit van toepassing is (zoals bijvoorbeeld dextro); verder macro's hetzelfde houden. In de cut kan het zijn dat mijn coach ook bijv. iets aan carbs voor of na de training (zoals een banaan post WO) schrapt op rusttdagen. Dit hangt ook af van mijn VP en hoezeer ik op track is als ik een wedstrijd doe bijv.
Ook op rusttdagen heeft je lichaam de energie nodig om te herstellen en treedt spiergroei en -herstel op.

Volgens mij als je er naar vraagt bestellen ze het wel voor je?

Heb ik geprobeerd... Maar onze AH en AH XL doen t niet... :(
Ook al met de manager gesproken?
Edit: ik zie dat hij op de site als niet meer online bestelbaar staat. Dan is het product inderdaad niet meer leverbaar dus ze kunnen hem niet bestellen.

Ook al met de manager gesproken?
Edit: ik zie dat hij op de site als niet meer online bestelbaar staat. Dan is het product inderdaad niet meer leverbaar dus ze kunnen hem niet bestellen.
Had ik al reeds gedaan. Bij beiden de manager gesproken.
Alle lactose vrije (normale) kwark (dus niet de soya etc.) zijn er zo goed als uit...
Ook bij de leveranciers zelf (melkunie de greens en lindahls de naturel) is het eruit omdat de meeste mensen die naturel kwark halen gewone kunnen hebben. En das veeeeel goedkoper.
Lactose intolerantie is gewoon ruk... :mad: en sojaspul is duur (en vind ik vaak ook niet bepaald lekker. :o )

Terug
Naar boven