AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Klopt. :)
Maar je roept nogal eens dat t langzaam gaat en soms te langzaam :o vandaar de vraag. get it ;)
Misschien zou t at sneller gaan met wat meer benzine in de auto ... :dunno:
Probeerde wat mee te denken. :) Beter slow progress than no progress :lifter:

Maar back to foodzzzzz then :D

We willen toch allemaal snel resultaat.....als ik meer ga eten wordt ik alleen maar vetter..heb ik echt geen zin in
OT plzzzz

Butter chicken, garlic naan en basmati rijst. Niet echt low Kcal maar f it het is zondag.

20190113_202002.jpg

Butter chicken, garlic naan en basmati rijst. Niet echt low Kcal maar f it het is zondag.

20190113_202002.jpg
Nice! Vorige week nog op. Butter Chicken is goud. Indiase curry's zijn sowieso geweldig, ik ben ook wel van de meer pittige. Garlic naan, mjam. Heb je ook wel eens peshwari geprobeerd? Met kokos en rozijnen; bij sommige curry's niet te versmaden. drool:

Peshwari naan is heerlijk. Helaas hebben ze die niet in het diepvriesvak bij de indiase toko. Het blijkt niet eens heel moeilijk te zijn om zelf te maken maar daar heb ik mijzelf nog niet aan gewaagd.

Die butter chicken is wel zelf gemaakt. Super makkelijk om te maken trouwens.

Die diepvries garlic naan is trouwens echt goed spul. Meeste toko's vragen er rond de €3,00 tot €3,50 voor. Zitten 5 garlic naans in. Aanrader.

20190113_212251.jpg

Nice! Vorige week nog op. Butter Chicken is goud. Indiase curry's zijn sowieso geweldig, ik ben ook wel van de meer pittige. Garlic naan, mjam. Heb je ook wel eens peshwari geprobeerd? Met kokos en rozijnen; bij sommige curry's niet te versmaden. drool:

Heb je toevallig een macro friendly receptje voor butter chicken? :)

Een wat gezondere foodpost mijner zijde: Marokkaanse salade met flatbread (bloem, yoghurt, zout en bakpoeder)

IMG_20190113_213914.jpg

En dan wat je van mij gewend bent, nog wat baksels van de afgelopen week. Carrot cake cheese cake:

IMG_20190111_180617_690.jpg

Simpele vanillekoekjes met melkchocolade:

2019-01-13 09.42.11 1.jpg

Heb je toevallig een macro friendly receptje voor butter chicken? :)
Nee, ik had afgehaald. IIFIYM is toch ook macro friendly? :P
Als ik een keertje goed Indiaas eet, moet het ook goed zijn. Bijv. als cheatmeal of gewoon binnen je macro's passen. Je kunt beter voor een andere curry gaan als je de kcal wil beperken.

• Like
Waarderingen: 040B
Terug
Naar boven