- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pre workout meal:
350gr zoete aardappelpuree
150gr pangasius filet
200gr roerbakgroente
65gr avocado
![]()
Ik dacht altijd dat je bij een risotto zo weinig mogelijk bewerkingen mocht doen (dus niet of bijna niet omscheppen, roeren, of wat dan ook). Blijkbaar mis gedacht. Goeie tip inderdaadEen tip voor als je risotto maakt. De rijst omscheppen in plaats van roeren. Als je roert sloop je de korrel.
Die pasta ziet er heerlijk uit!!!Romige kippensoep (niet zelfgemaakt).
Indonesian style pasta met roerbakgroenten en kip, mjam.
Komkommer en uitjes.
1200-1300 kcal incl. sausje etc.
![]()

Deze keer niet delen met je vriend he. Eet ze gewoon allemaal lekker zelf op!
Dat dacht je opzich goed. Maar als je iets moet doen, dan 'voorzichtig' omscheppen. Voor de rest de risotto lkkr z'n gang laten gaan.Ik dacht altijd dat je bij een risotto zo weinig mogelijk bewerkingen mocht doen (dus niet of bijna niet omscheppen, roeren, of wat dan ook). Blijkbaar mis gedacht. Goeie tip inderdaad
Die pasta ziet er heerlijk uit!!!
Net zoals al jouw gerechten trouwens![]()
Will do! ThanksNee dacht je opzich goed. Maar als je iets moet doen, dan 'voorzichtig' omscheppen. Voor de rest de risotto lkkr z'n gang laten gaan.

Ik dacht altijd dat je bij een risotto zo weinig mogelijk bewerkingen mocht doen (dus niet of bijna niet omscheppen, roeren, of wat dan ook). Blijkbaar mis gedacht. Goeie tip inderdaad
Die pasta ziet er heerlijk uit!!!
Net zoals al jouw gerechten trouwens![]()
iets met zetmeel.Dat ziet er echt geen 800 kcal uit ;o