XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

  • IMG_20190213_181658_980.jpg
     
    Zoetzure kip, heerlijk man :o

    Bekijk bijlage 440982
    Ziet er top uit. :D Welke saus is dat?
    Dinner time

    Bekijk bijlage 440967 Bekijk bijlage 440968

    Had ook lekkere Bulgogi met 15 side dishes voor lunch. Jammer dat we geen telefoon mee mogen nemen naar de klant. :( Zag er mooi uit.
    Ziet er echt superlekker uit. drool::woot:
    ---
    Indiase roerbak met vadouvankruiden. Geserveerd met een lekker malse runderkogelbiefstuk (Musclemeat), goed rood van binnen (geen foto). :D
    Kopje pastinaak & cantharelsoep vooraf.
    IMG_20190213_195803.jpg
     
    Ziet er top uit. :D Welke saus is dat?

    Ziet er echt superlekker uit. drool::woot:
    ---
    Indiase roerbak met vadouvankruiden. Geserveerd met een lekker malse runderkogelbiefstuk (Musclemeat), goed rood van binnen (geen foto). :D
    Kopje pastinaak & cantharelsoep vooraf.
    Bekijk bijlage 440990

    Het is kipzoetzure saus van de aldi. Kant & klaar in de aanbieding nu (zie foto). Is prima te kanen met goeie macro.

    Heb adhv jou berichtgeving ook de cordon blue's van de lidl gekocht (diepvries) a.k.a 130 cals /100g. Heb je die al gegeten? Ben benieuwd of ze lekker zijn!

    Screenshot_20190213-203858_Reclamefolder.jpg
     
    Het is kipzoetzure saus van de aldi. Kant & klaar in de aanbieding nu (zie foto). Is prima te kanen met goeie macro.

    Heb adhv jou berichtgeving ook de cordon blue's van de lidl gekocht (diepvries) a.k.a 130 cals /100g. Heb je die al gegeten? Ben benieuwd of ze lekker zijn!

    Bekijk bijlage 440998
    Ik heb die cordon bleus nog niet geprobeerd. Heb in geen 15 jaar een cordon bleu op en koop sowieso niet vaak dat soort kant-en-klare spul en gepaneerde dingen. Deze was qua macro's wel goed, maar ik durf ze niet meer te nemen, want dan vind Moraalridder mij onzeker. :angstig: Die kant-en-klare kip die je aanraadt durf ik dus ook niet te kopen. ;)
     
    Getver.. ananas op een ei?? :barf:
    Dat hoort niet... en ook hoor ananas niet op :pizza: :mad:

    Das vloeken. :o :roflol:

    Maar OT... eitje zelf ziet er lekker uit. (zonder ananas dan :p )
    Heeeerlijk meis. hahaha..smaken verschillen...ik gebruik wel vaker ananas door het eten
     
    Heeeerlijk meis. hahaha..smaken verschillen...ik gebruik wel vaker ananas door het eten
    Hier ook hoor... :) Ananas door een roerbak met kip/vlees oid en groente.. of ananas bij gehaktballetjes met satehsaus oid... Maar niet op een gebakken ei.. :o
    En in yoghurt/kwark etc...uiteraard.

    Ik ben niet alleen. Valandinz agrees... on the egg point :roflol:

    Maar yup... smaken verschillen... het gaat om de combi waar je van houd. :)
     
    Back
    Naar boven