Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_20190213_181658_980.jpg

Ziet er top uit. :D Welke saus is dat?
Dinner time

795BF461-1BBD-4CCA-8D76-08596C20A627.jpeg
201186AD-7A12-4BB5-AF31-F12853CEC6B0.jpeg

Had ook lekkere Bulgogi met 15 side dishes voor lunch. Jammer dat we geen telefoon mee mogen nemen naar de klant. :( Zag er mooi uit.
Ziet er echt superlekker uit. drool::woot:
---
Indiase roerbak met vadouvankruiden. Geserveerd met een lekker malse runderkogelbiefstuk (Musclemeat), goed rood van binnen (geen foto). :D
Kopje pastinaak & cantharelsoep vooraf.
IMG_20190213_195803.jpg

Ziet er top uit. :D Welke saus is dat?

Ziet er echt superlekker uit. drool::woot:
---
Indiase roerbak met vadouvankruiden. Geserveerd met een lekker malse runderkogelbiefstuk (Musclemeat), goed rood van binnen (geen foto). :D
Kopje pastinaak & cantharelsoep vooraf.
IMG_20190213_195803.jpg

Het is kipzoetzure saus van de aldi. Kant & klaar in de aanbieding nu (zie foto). Is prima te kanen met goeie macro.

Heb adhv jou berichtgeving ook de cordon blue's van de lidl gekocht (diepvries) a.k.a 130 cals /100g. Heb je die al gegeten? Ben benieuwd of ze lekker zijn!

Screenshot_20190213-203858_Reclamefolder.jpg

Het is kipzoetzure saus van de aldi. Kant & klaar in de aanbieding nu (zie foto). Is prima te kanen met goeie macro.

Heb adhv jou berichtgeving ook de cordon blue's van de lidl gekocht (diepvries) a.k.a 130 cals /100g. Heb je die al gegeten? Ben benieuwd of ze lekker zijn!

Screenshot_20190213-203858_Reclamefolder.jpg
Ik heb die cordon bleus nog niet geprobeerd. Heb in geen 15 jaar een cordon bleu op en koop sowieso niet vaak dat soort kant-en-klare spul en gepaneerde dingen. Deze was qua macro's wel goed, maar ik durf ze niet meer te nemen, want dan vind @Moraalridder mij onzeker. :angstig: Die kant-en-klare kip die je aanraadt durf ik dus ook niet te kopen. ;)

Heeeerlijk meis. hahaha..smaken verschillen...ik gebruik wel vaker ananas door het eten
Hier ook hoor... :) Ananas door een roerbak met kip/vlees oid en groente.. of ananas bij gehaktballetjes met satehsaus oid... Maar niet op een gebakken ei.. :o
En in yoghurt/kwark etc...uiteraard.

Ik ben niet alleen. @Valandinz agrees... on the egg point :roflol:

Maar yup... smaken verschillen... het gaat om de combi waar je van houd. :)

Terug
Naar boven