MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

2e meal

82A6987C-4521-46BF-9560-2C1F0006DC2F.jpeg
Hou je van broccoli?

ha, mealpreps gaan hier ook altijd snel hoor, doe mijn preps terwijl ik brood voor de kids en ega smeer (makkelijk punten scoren), ben nog geen 10 minuten kwijt aan alles samen. Levert wel sompige kip op omdat ik doordeweeks de wok gebruik voor het koken van rijst, garen van kip en groente en het dan nog even samen roerbak. Was enkel benieuwd of het bewust was. Zal in het vervolg oppassen met het generaliseren van vlaamse stoverij :)
Dan mag je mij altijd eens wat tips geven. Ben altijd zoveel tijd kwijt met mijn mealpreps. Wellicht door inefficiëntie van mijnentwege :)
En inderdaad, vlaamse stoverij is zowat werelderfgoed, dus pas hiermee op :p

Zijn toch zat andere groentes, moet er niet aan denken elke dag van die droge broccoli
Vind broccoli zelf een van de lekkerste groenten. Maar da's natuurlijk voor iedereen anders. Extra knoflook erbij en wat meer "charren" geeft het wel meteen een andere (rokerige) smaak dan gewoon plat koken. Dat doet al veel :)

Vind broccoli zelf een van de lekkerste groenten. Maar da's natuurlijk voor iedereen anders. Extra knoflook erbij en wat meer "charren" geeft het wel meteen een andere (rokerige) smaak dan gewoon plat koken. Dat doet al veel :)
Ik eet mijn meals toch nooit vers. Toch geniet ik ervan.

Eten van gisteravond, hnggg.
Niet op de foto: bitterbal met chorizo en (?)kaas, aspergesoepje, zalmmousse en huisgemaakte mini broodjes met verschillende roomboters.

SALADE VAN RATTE DE TOUQUET / GROENE BOONTJES / KATENSPEK / GEPEKELDE SJALOT / TIJGERGARNAAL / KWARTELEI … “ OP LUIKSE WIJZE

IMG_20190323_201117.jpg

MEDALLION VAN DUROC VARKEN / STRUCTUREN VAN WORTEL EN ERWT / BROCCOLETTI / BLACKWELL

IMG_20190323_205811.jpg

AMERICAN CHEESECAKE / BLAUWE BESSEN / HAVERMOUT
IMG_20190323_213332.jpg

Toetje was het lekkerste, dat was dus havermoutijs en heb een zwak voor cheesecake! Was eigenlijk van een ander menu, maar ik mocht het toetje daarvan :rolleyes:

Eten van gisteravond, hnggg.
Niet op de foto: bitterbal met chorizo en (?)kaas, aspergesoepje, zalmmousse en huisgemaakte mini broodjes met verschillende roomboters.

SALADE VAN RATTE DE TOUQUET / GROENE BOONTJES / KATENSPEK / GEPEKELDE SJALOT / TIJGERGARNAAL / KWARTELEI … “ OP LUIKSE WIJZE

IMG_20190323_201117.jpg

MEDALLION VAN DUROC VARKEN / STRUCTUREN VAN WORTEL EN ERWT / BROCCOLETTI / BLACKWELL

IMG_20190323_205811.jpg

AMERICAN CHEESECAKE / BLAUWE BESSEN / HAVERMOUT
IMG_20190323_213332.jpg

Toetje was het lekkerste, dat was dus havermoutijs en heb een zwak voor cheesecake! Was eigenlijk van een ander menu, maar ik mocht het toetje daarvan :rolleyes:
Dat dessertje ziet er inderdaad super lekker uit!
Waar heb je dit gegeten?

Terug
Naar boven