Fitness Seller

Nieuws Power Supplements terug op DBB, 10% korting op ALLES!

Whey Isolaat met tropische vruchtensmaak is een echte aanrader, niet te zoet. Anders word je het snel beu hoor.

• Topic Starter Topic Starter
Een paar klanten zijn vergeten de code 'dbb10' in te vullen.. Ben nu steeds 10% aan het terugstorten, pfff :rolleyes:

dus -> 'dbb10' bovenaan in de winkelwagen en dan op 'bijwerken' klikken. :)

Jaap

Héhé!

Net 10kg whey isolaat besteld, lekker, die korting!

Nette service, zéér nette prijzen, perfecte kwaliteit, perfecte levering!
Daarom kies ik voor Power Supplements!

leuke aktie. helaas heb ik nog 7 kilo whey liggen. maar de volgende keer ben ik er ook bij.

Denk dat ik morgen het omega voordeel pakket maar eens ga bestellen.

Heb je toch mooi voor 5 potjes visolie van goede kwaliteit voor maar 38 euro :D

(plus nog 5 kilo whey voor 80 euro)

Laatst bewerkt:
Denk dat ik morgen het omega voordeel pakket maar eens ga bestellen.

Heb je toch mooi voor 5 potjes visolie van goede kwaliteit voor maar 38 euro :D

(plus nog 5 kilo whey voor 80 euro)

De actie loopt nog 19 uur en 10 minuten ongeveer.. Of was 'morgen' zaterdag?

Laatst bewerkt:
Een paar klanten zijn vergeten de code 'dbb10' in te vullen.. Ben nu steeds 10% aan het terugstorten, pfff :rolleyes:

dus -> 'dbb10' bovenaan in de winkelwagen en dan op 'bijwerken' klikken. :)

Jaap
Netjes dat je het terugstort, wat eigenlijk strikt gezien niet zou moeten. Mooie actie dit.

inderdaad netjes geregeld!
service is naast kwaliteit toch een aspect waarop een webshop valt/staat als je het mij vraagt.

De actie loopt nog 19 uur en 10 minuten ongeveer.. Of was 'morgen' zaterdag?

Morgen was idd zaterdag ;)
Maar heb toch maar besloten om eerst m'n eiwitten op te maken. Heb toevallig 3 weken terug al 2 potjes visolie bij je andere website besteld (glucosamine).

Het is een mooie aanbieding, maar ik heb het op dit moment niet nodig.

Komen er trouwens naast jullie Isolaat en Miscellar Caseine binnenkort nog een nieuw soort proteine shake bij?
Misschien een blend met hoogwaardige eiwitbronnen?

Laatst bewerkt:
Morgen was idd zaterdag ;)
Maar heb toch maar besloten om eerst m'n eiwitten op te maken. Heb toevallig 3 weken terug al 2 potjes visolie bij je andere website besteld (glucosamine).

Het is een mooie aanbieding, maar ik heb het op dit moment niet nodig.

Komen er trouwens naast jullie Isolaat en Miscellar Caseine binnenkort nog een nieuw soort proteine shake bij?
Misschien een blend met hoogwaardige eiwitbronnen?

Voor mij ook helaas kan ik dit keer niet gebruik maken van jullie actie, had net al nieuwe whey bij jullie besteld..maar goed volgende keer beter :D

Hey Jaap, heb mijn bestelling reeds geplaatst (11314), echter mijn vrouw doet de bankzaken (geen idee hoe dat werkt..) Dus de betaling zal iets na 10:01 geschieden..

Voor mij ook helaas kan ik dit keer niet gebruik maken van jullie actie, had net al nieuwe whey bij jullie besteld..maar goed volgende keer beter :D
Ik weet niet wat de vervaldatum is van deze whey, maar als die niet te dichtbij is kan je natuurlijk al bestellen om van de korting te genieten, spaart later geld uit :)

Ik weet niet wat de vervaldatum is van deze whey, maar als die niet te dichtbij is kan je natuurlijk al bestellen om van de korting te genieten, spaart later geld uit :)

Zo denk ik ook, daarom nu ook gebruik gemaakt van deze actie (had nog wel whey)..

volgen er nog vergelijkbare acties in de toekomst?

volgen er nog vergelijkbare acties in de toekomst?

Dit was de eerste en voorlopig even de laatste, de prijzen zijn al behoorlijk laag bij ons, dit was eigenlijk een beetje weggeven. :rolleyes:

Topic pas gezien nadat ik besteld had :P maar goed, zoals altijd snel geleverd, dinsdagavond besteld, donderdag in huis, helemaal perfect :)

Edit; Ik heb de creatine gehaald, en was van plan om deze na de training tegelijk met 30g dextrose in te nemen, het kan geen kwaad neem ik aan om dat in 1 beker te mengen met water ?

Creatine monohydraat wordt beter opgenomen met een suikerhoudend drankje, het is dus goed dat je ze samen inneemt.

Jaap

k*tzooi, mis ik het net :(

Terug
Naar boven