AndroidHealthClinic

Powerbuilding kuurlog

Bezoekers in dit topic

Vandaag legday gehad. Ging best lekker!
Wat gewerkt aan squattechniek, meer heupen proberen te gebruiken. Voelde erg krachtig, maar kreeg wel opeens moeite met diepte, daar heb ik normaal geen last van... Volgende week weer beter!

squats
20x60
15x100
5x140
5x180
1x220
3x3x250
Laatste set wraps strak gedaan, tank was aardig leeg :p. Wraps strak doen voelt nog ontzettend kut, zakken voelt erg raar.

legpress (quad focussed)
15x240
15x360
15x440
Triple dropset om af te sluiten.

leg extension (3sec negatives, 2sec pauze onderin)
3x8x90

walking lunges
3x20stappen
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Sterke benen! Gebruik je al lang wraps? Wat is voor jou het voordeel hiervan? Puur voor veiligheid van je knieën of? Gebruik je een squatriem?
 
Sterke benen! Gebruik je al lang wraps? Wat is voor jou het voordeel hiervan? Puur voor veiligheid van je knieën of? Gebruik je een squatriem?
Ik doe ze altijd vrij los om en probeer hiermee sleeves na te bootsen. Moet eens sleeves gaan bestellen:p gebruik ze sinds kort pas weer bij zware sets. Riem ook alleen bij zware sets.
 
Stats zijn wel ziek, in natuurlijk!

heb je pics van huidige shape?
 
Vandaag borst en schouders getraind.
met bankdrukken een bredere grip geprobeerd en mn voeten anders gezet, was even wennen maar voelde al een stuk beter. Niet zwaar gegaan met bankdrukken vandaag, eerst deze techniek onder de knie krijgen

Bankdrukken paused reps
10x60
2x5x100
3x5x140

machine fly (3sec hold)
4x10x60

Incline chest press
8x80
2x8x120
8x160

db side raises
15x14
10x20
3x8x24 + 5partials

cable side raise (variatie)
10x10
10x12,5
2x10x15

single arm tricep extension
2x10x10
2x8x15
 
Afgelopen dagen enkel licht kunnen trainen, blessure opgelopen aan mn rug. Morgen 2e fysiosessie. Verwacht dat dit vrij vlot weer verholpen is.
 
Afgelopen dagen enkel licht kunnen trainen, blessure opgelopen aan mn rug. Morgen 2e fysiosessie. Verwacht dat dit vrij vlot weer verholpen is.
Watskeburt?
 
Foto's,? Ben wel benieuwt hoe buff je erbij loopt op die 104kg
 
Overbelast icm slecht matras. Aantal wervels inc spieren er omheen zitten vast.

Heb een nieuwe trainingspartner en we hebben elkaar afgelopen dagen nogal gesloopt.

Het slechte matras heb ik vandaag verholpen door een nieuwe te halen. Volgens de fysio zou dit al een hoop uit moeten maken.
Foto's,? Ben wel benieuwt hoe buff je erbij loopt op die 104kg
Heb geen recente foto's. Onlangs verhuisd en geen fatsoenlijke plek voor foto's. Ben me ook af aan het vragen of ik die uberhaupt wil plaatsen. Je kan me altijd dm'en voor mn instagram bij interesse
 
Nieuw matras sliep goddelijk, werd eens een keer niet kreupel wakker:emo:

Een dry needling behandeling gehad bij de fysio, dat was een vage ervaring haha :p ik verwacht er vrij vlot weer bovenop te zijn.

De kuur lijkt prima aan te slaan, geen mega krachttoename, maar dat had ik ook niet verwacht.
Ben nog aan het twijfelen of ik wil gaan verhogen binnenkort en zoja hoeveel? Iemand inbreng/ervaring?

Vandaag legday gehad, rug zoveel mogelijk ontlast dus geen squats gedaan

legpress
15x120 (voeten dicht bij elkaar)
15x200 (voeten dicht bij elkaar)
10x400 (voeten dicht bij elkaar)
8x480 (voeten dicht bij elkaar)
12x520 (voeten normaal)

Voor de rest wat 'fluff' werk gedaan:
-standing leg curl
-seated leg curl
-leg extension
 
In Daan! Gezien dat je paar powerlifters kent uit BE die ik ook ‘ken’.

succes!
 
Excuses voor de afwezigheid van afgelopen weken. Ivm blessure heb ik het toch even rustig aan gedaan, maar ben nu toch fatsoenlijk herstelt!
Mijn gewicht zit nu ook eindelijk onder de 100kg, ik ga vanaf nu mijn kcal ook ophogen, merk dat het kcal tekort toch wel stevig invloed heeft gehad op mijn performance.

Wat gear betreft:
Sustanon 62.5mg ed
Tren-ace 40mg ed
Proviron 50mg ed
Anadrol 50mg ed
 
Denk dat je met hem op school gezeten oid, Laurens heet ie.
 
Vandaag legday gehad. Afgelopen dagen niet helemaal lekker geweest en slecht geslapen, desondanks toch een aardige training neergezet.

Squats
10x60
5x100
5x140
5x180
3x220
2x240
1x250
1x260

Hacksquat
15x80
10x200
12x240
12x240

Daarna nog wat 'fluff'werk om het af te maken:
-leg extensions
-leg curl 2variaties
-sissy squat
 
Zieke squat!
 
Back
Naar boven