XXL Nutrition

Powerhouse09's Compound XXL Log!

Goede training Powerhouse. Mooie PR op de DL, gefeliciteerd.
Trainze

• Topic Starter Topic Starter
UB2:
Bench Press
2 x 5 x 85kg
1 x 4 x 75kg
1 x 4 x 60kg

Bent Over Row
4 x 8 x 45kg

Military Press (strict)
2 x 8 x 35kg
2 x 6 x 35kg

Chin Up
1 x 6 x BW (101kg)
3 x BW (assisted)

Peck Deck
3 x 8 x 54kg

Geen cardio

Miste veel kracht, slechte nachtrust gehad. Wel tot failure gegaan, redelijke pomp. Morgen uurtje joggen.

Jammer van de kracht. Toch een redelijke training.

Nette bench, goede training, had alleen jouw MP hoger verwacht!

Jammer van de kracht. Toch een redelijke training.

Thanks sniper, leuk om te zien dat je mn log volgt. Post wel aub een beetje doelgerichter, anders moet ik steeds 2 pagina's teruglezen naar mn laatste workout.

Nette bench, goede training, had alleen jouw MP hoger verwacht!

Bench was niet zo sterk, gebrek aan power vandaag. En mn MP is inderdaad schandalig laag, wordt aan gewerkt. ;)

Cardio 60 min loopband: 728kcal (gem. 7.08km/u)

Weekoverzicht - Week 9

Drukke week achter de rug, door koninginnenacht/dag. Op het eind nog wel redelijk goed getrokken, maar 1 workout gemist. Deze week met cardio begonnen, omdat BF% beetje de pan uit stijgt, wat niet verwonderlijk is als je 20kg stijgt in 20weken. Nu dus een kleine cut, procentje of 5 eraf voor de zomer.

dinsdag: paper schrijven.
woensdag: werk, paper, koninginnenacht.
donderdag: koninginnedag.

Trainingen: UB1 was wel erg goed. Daarna drie dagen met andere dingen bezig geweest en draad weer opgepakt. Alleen zaterdag bij UB2 had ik weinig power, maar had ook slechte nacht gehad en in de ochtend trainen vind ik altijd moeilijker op de een of andere manier. Zondag alleen een uurtje wezen joggen op rustig tempo, vloog voorbij.

Voeding: Slecht opgelet helemaal met die drukte midden in de week, zal binnekort ook eens een goed schema maken om op onderhoud te gaan eten. Eiwitiname moet ook drastisch omhoog komende tijd, anders ga ik zeker wat spiermassa inleveren.

Rust: Ja weinig geslapen, slecht ritme, het hoort er nou eenmaal bij. Maar het is ook niet elk week feest, deze week ga ik weer vol met focus bikkelen. Nu een uurtje slapen en zo meteen weer lekker van voor af aan op het schema afronden.

20 kg in 20 weken....WAAAH :P lekker bezig ouwe hehe. ondanks BF zal er zeker wel een hoop spier bijgekomen zijn. Goed verslag weer, logisch dat je in zo'n week niet alles perfect kan doen

succes komende week kerel en ik wil die MP zien stijgen, dat weet je!

UB1:
Bench Press
5 x 5 x 85kg (REP PR)
2 x 1 x 110kg (fail)

Bent Over Row
4 x 8 x 55kg

Db Shoulder Press
2 x 8 x 18kg (per kant)
2 x 8 x 16kg

Chin Up
1 x 6 x BW (101kg)
1 x 4.5 x BW
1 x BW (assisted)

Dips
2 x 5 x BW
3 x 3 x BW

Lateral Db Raise
4 x 10 x 8kg (per kant)

Cardio 30 min loopband: 370kcal (gem. 6.80km/u)

Eindelijk een REP PR op de BP. Werd ook wel eens tijd zeg. Schouders gaan nog steeds niet lekker, chinnen wel echt goed (dippen normaal wel lekker, vandaag wat minder). Pomp was wel wat minder dan vorige keren. Zweten als een beest, werd er misselijk van.

Stiekem een 1rm geprobeerd op de bench zie ik.

Stiekem een 1rm geprobeerd op de bench zie ik.

Stiekem zou zijn als ik het er niet bij zet hé :rolleyes: Voelde me gewoon erg sterk omdat ik eindelijk plateau doorbrak, beetje onverstandig om dan ook nog eens een 1RM probeerde te knallen, maar goed. Fail = fail.

maakt niet uit blijven proberen, training ziet er netjes uit!
ik voel ook dat mijn schouders minder willen wanneer ik 5bench en 5bor gedaan heb, opzich wel logisch denk ik.

Jammer van die fail op de 110..

Komt wel goed.. 5 juni pak je 'm gewoon hoor;)

als je je 6 x kan optrekken , hoe is het dan mogelijk dat je maar 55 kilo haalt bij de bb row

maakt niet uit blijven proberen, training ziet er netjes uit!
ik voel ook dat mijn schouders minder willen wanneer ik 5bench en 5bor gedaan heb, opzich wel logisch denk ik.

Jup zal ik doen, maar denk er toch wel over om 1 dag helemaal op mn schouders te richten, zodat ze extra pikkel krijgen.

Jammer van die fail op de 110..

Komt wel goed.. 5 juni pak je 'm gewoon hoor;)

Ja hoop het ook, lukt waarschijnlijk wel als ik wat beter opwarm.

als je je 6 x kan optrekken , hoe is het dan mogelijk dat je maar 55 kilo haalt bij de bb row

Doe die oefening pas voor de derde keer, wil daarom nog even rustig op techniek focussen. Gewicht zal snel stijgen! Thanks voor je comment.

misschien een ub dag beginnen met db shoulder press?
eerste oefening is het sterkste, zeker wanneer je meerdere compounds pakt.

LB1:
Squat
4 x 8 x 105kg

Deadlift
4 x 5 x 120kg

Seated Calve Raises
3 x 12 x 147kg

Leg Extensions
4 x 8 x 59kg

Deadlift viel zwaar na de SQ. Voor mn gevoel wel wat beter om komende tijd wat hoger te gaan in reps, 4x8 ipv 5x5. Binnekort eens kijken of het schema wat om ga gooien, loop hier nu 10 weken op (met hier en daar een klein verandering).

Logisch dat die zwaar vallen. Deads en squat op een dag is dodelijk.

deads en squats are killing you op 1 dag - i know - je hebt gelijk t.a.v de bb rows - techniek is belangrijk

Terug
Naar boven