Weekoverzicht - Week 2
Weer een geslaagde trainingsweek achter de rug! Stijgende lijn goed te pakken, begin van de week voelde ik me wat zwakjes maar steeds sterker geworden gedurende de week. Hoogtepunt is natuurlijk het bereiken van de 100kg grens!
Trainingen: UB1 en LB1 gingen wat minder, maar goed uitgerust op woensdag waardoor de rest van de workouts wel lekker liepen. Meeste trainingen duurde rond de 90min omdat het erg druk was in de gym, geprobeerd zo snel mogelijk alles te doen om de tijd zo kort mogelijk te maken. Deze week redelijk strict aan 5x5 vastgehouden, nog niet wezen verhogen in gewichten maar kan wel zeggen dat de ROM's van vooral de SQ, BP en DL alsmede de shoulder db press duidelijk verbetert zijn (stricter, dieper, krachtiger). Verwacht zeker te verhogen, zoals op de DL al gebeurd is!
Voeding: Zeer goed begin van de week! Maandag t/m woensdag echt strak schema gevolgd, vandaar ook dat het gewicht is gestegen. Ik merk dat ik zeer makkelijk nog in gewicht stijg, maar ook in vetpercentage is het toch een procentje of 5 omhoog gegaan (maar wat wil je als van 84kg naar 100kg gaat in 4maanden). Rest van de week wel wat meer wezen junken tussendoor, maar zeker niet slecht gegeten. Heel erg tevreden dus, misschien dat ik het junken volgende week wel helemaal los kan laten!
Rust: Slecht geslapen hele week eigenlijk, maar wel minstens 9 uur in mn bed gelegen elke dag. Qua herstel is het wel goed gegaan, had de Lying Leg Curl van LB2 met de Leg Press van LB1 gewisseld, wat wel goed bevalt, met SQ en Leg Press loop ik toch zeker een dagje mank, en na LB2 heb ik een extra rustdag. Zodoende dus wel genoeg gerust, alleen slechte nachtrust gehad waar ik weinig aan kon doen.