- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen heeft wel eens een mindere dag. Volgende training maak je het helemaal goed.
Precies! Gewoon lekker slapen, goed eten, niet over in zitten, en Morgen weer dubbel zo hard d'r tegen aan!![]()
Weekoverzicht - Week 3
Minder geslaagde week, helaas. Maar 2,5 workout gedaan, dus ook het weekoverzicht is kort. Een week om snel te vergeten, aankomende week even hard knallen en week daarop vrij nemen ivm tentamenweek.
Trainingen: UB1 en LB1 liepen nog wel goed, bij LB1 alleen wat last van mn heup/lies gekregen. Waardoor ik het squatten maar op volume heb gedaan, wat wel goed uitpakte. UB2 was ik te moe om eigenlijk aan te beginnen, maar toch wat dingen op volume gepakt.. opzich wel ok om de boel te onderhouden. LB2 heb ik overgeslagen vanwege de vermoeidheid, wilde even goed uitrusten voor aankomende week.
Voeding: Kon beter, niet zo goed aan mn voedingsschema gehouden en ook volop gejunked. Gelukkig wel snel mn whey binnengekregen, waardoor schade beperkt is.
Rust: Slecht geslapen vanwege stress, lichaam was wel redelijk herstelt na eerste 2 dagen, maar slaaptekort fokte het wel erg op.

Wel jammer, opzich kan de trainingstekort opgevat worden door goed eten en rust, helaas dat je daar een beetje laak bij had, maar goed een keertje kan natuurlijk. En ik verwacht volgende week brute trainingen!![]()
Een k*tweekje hoort d'r bij hé! Hoop dat je je rust hebt kunnen pakken.. dan kan je morgen weer hard aan de slag!
Gaat helemaal goed komen!
jammer ouwe, volgende week gewoon twee keer zo hard. Je geeft wel vaak aan dat je moeite hebt met het houden aan je voedingsschema...misschien toch iets om ff goed over na te denken.
verder no worries, ene week minder = volgende week PR week
daarnaast heb ik m'n belofte waargemaakt kerel...3 maart claimde ik mijn MP met 10k te verhogen, en vrijdag 20-3 heb ik een nieuwe PR van 5x70 gezet hehe!
Gewoon vergeten zo'n week en weer lekker doorgaan. Komt helemaal goed! Succes ook met je tentamens alvast.
LB1:
Squat
5 x 6 x 90kg
Deadlift
5 x 5 x 110kg (REP PR)
Seated Calve Raises
4 x 10 x 134kg
Lying Leg Curl
4 x 8 x 45kg

UB2:
Bench Press
5 x 5 x 80kg
T-Bar Row
4 x 6 x 60kg
Db Shoulder Press
4 x 8 x 18kg (per kant)
Chin Up
4 x BW
3 x 8 x BW (assisted)
Goede bench, maar je de verhouding tussen je db shoulder press en je bench is echt mega. Heeft dat nog een reden?
UB2:
Bench Press
5 x 5 x 80kg
T-Bar Row
4 x 6 x 60kg
Db Shoulder Press
4 x 8 x 18kg (per kant)
Chin Up
4 x BW
3 x 8 x BW (assisted)