- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette deadlifts! Bevalt het om alle sets hetzelfde gewicht te pakken bij je oefeningen?
ouwe! beuken op die schouders...komt vanzelf! de aanhouder wint (jouw woorden!)
Jup vraag me wel af of ik er niet ergens een extra oefening tegen aan moet knallen, doe nu maar 2 keer per week MP of db shoulder press. Wat vind jij hiervan?
Bij de T-Bar, reken je de stang van 20 Kilo mee ofniet?
Met stang en hendel erbij kom ik uit op +- 80kg. Bij de T-bar vind ik het wat makkelijker om alleen de gewichten die ik er op doe te tellen.
Als jij vindt dat je schouder t.o.v. de rest echt achterlopen zul je ze of meer moeten trainen of intensiever misschien. knal er anders een giant set uit met front raise, side laterals en bent-over laterals...als je dat intensief doet, één keer in de week. kost je weinig tijd en zou kunnen helpen.
Ik vind dat je best weinig oefeningen doet ik heb daar al eens een post over gemaakt.
Zonde, als je toch in the gym zit kan je net zo goed ff een oefening erbij pakken, desnoods wat isolatie shit.
Maargoed ieder z'n methodes.
Nice PR op 150kg deadlift trouwens!
LB2:
Deadlift
5 x 5 x 115kg (REP PR)
1 x 1 x 140kg
1 x 1 x 150kg (1RM PR)
2 x 1 x 160kg (fail)
1 x 1 x 150kg (fail)
Squat
4 x 8 x 70kg

juist in die zware weken moet je de trainingen als een uitlaatklep zien en knallen...misschien dat t voor jou persoonlijk niet werkt, maar ik train het lekkerst als ik veel shit aan m'n kop heb. verder doorgaan en proberen die kleine dingetjes bij te schaven met eten en rusten!
Weekoverzicht - Week 5
Rust week achter de rug, zoals al eerder vermeld vanwege tentamens. Heb wel redelijk op mn voedsel gelet, hoop dat het zeurende pijntje bij het squatten ook verleden tijd is. Morgen weer knallen, eindelijk!