- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zoals eerder genoemd ben ik voorheen overgestapt naar een ander merk omdat ik toch het een en ander mis zoals bv essentiele aminozuren. En om het nou bij 2 verschillende shops te bestellen is ook weer wat.
Nu wou ik eigenlijk toch weer terug naar ps maar dan lees ik dat er het een en ander niet is....erg jammer.
Hallo Rogier, het is leuk om te horen dat je terug wilt gaan naar Power Supplements. We hebben een groeiend assortiment, met het afgelopen jaar onder meer L-Leucine, Whey Hydrolisaat, Whey Temptation. Whey Stevia, Pea Protein, Natural Vitamin B en Natural Vitamin B.
HMB, Natural Multi en nog enkele andere producten zitten in de pijplijn.
Maar ons assortiment zal nooit de omvang krijgen van dat van andere shops. Dat heeft twee redenen:
- We willen een supplement alleen verkopen als we absoluut overtuigd zijn van de werking en van de veiligheid. Dat laatste kan soms jaren in beslag nemen. We zien helaas dat supplementen soms ongetest op de markt verschijnen (en vervolgens na incidenten op last van voedselveiligheidsinstanties uit de verkoop moeten worden gehaald).
- We willen een supplement alleen verkopen als we er een betrouwbare westerse fabrikant voor kunnen vinden, dus uit Europa, de VS of Japan (en dat is niet altijd makkelijk). Voor de essentiële aminozuren bijvoorbeeld is er vrijwel alleen Chinees materiaal verkrijgbaar. Lekker goedkoop om in te kopen, maar we zijn niet overtuigd van de kwaliteit.
Jaap