XXL Nutrition

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh, het topic bestaat nog wel.

Haal mn whey isolaat en casseine ook nog steeds bij PS! Gisteren weer een flinke bestelling gedaan.

Casseine is nu nog in de aanbieding.

Ik moet nog doen :) de smaak is perfect, niet zo zoet als bij bnf

Dit was altijd m'n favoriete shop, maar ik ben de laatste toch wat minder tevreden.
De oats zijn al weken uitverkocht en enige info ontbreekt. Van de BCAA's weet ik dat ze tot halverwege 2013 (!) niet terugkomen.
Het slechtste wat je kan verkopen is 'nee'.
Essentiële aminozuren mis ook. Natuurlijk kan ik dat ergens anders bestellen, maar ik bestel liever alles bij één shop.

Ja, ik vind dat ook wel jammer.

Haal nu oats, peptopro (ipv bcaa) en multivit bij andere webshops.

Aha, maar maltodextrose weer aan een zeer gunstige prijs lol

Heey Kris of Jaap, hoe is het hier ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.287
Heey Kris of Jaap, hoe is het hier ?

Het gaat heel goed! Een aantal nieuwe supplementen komt er aan (naar verwachting tussen 3 weken en 2 maanden vanaf nu, maar pin me er niet op vast). Het gaat om basissupplementen maar dan natuurlijk in een (objectief) hogere kwaliteit. 2013 wordt een goed jaar.

Ook persoonlijk gaat het goed met een licht aangepast carb backloading dieet (nu 3 maanden). Goed vol te houden en duidelijke resultaten (spiergroei + vetverbranding at the same time). Het is leuk om elke week een nieuw spierdetail te zien. :D

En jij Porterhouse? Still going strong? :-)

Groet van Kris

Gaat lekker hier, zit nu op een mooi gewicht en wil dat vast houden. Ga binnenkort weer meer op kracht trainen, Als het beter weer word gaan de skeelers weer onder, en zo kom ik het jaar weer door.

:D

Krijg gewoon een oud topic waarschuwing in een sponsor topic!

Wat is er precies gebeurd met de prijzen bij jullie? Kan me nog herinneren dat 20kg whey isolaat bij jullie wegging voor 220,-...

Ze zijn ook geen sponsor meer...

Vandaag whey temptation binnen gekregen. En ik moet zeggen die hazelnoot smaak met water is verrassend lekker voor whey. Die zak blijft ook goed rechtop staan. Maar die sluiting kan zeker nog verbeterd worden, aan beide kanten scheurt hij boven de seal open waardoor die zak dicht blijft.

Zoals eerder genoemd ben ik voorheen overgestapt naar een ander merk omdat ik toch het een en ander mis zoals bv essentiele aminozuren. En om het nou bij 2 verschillende shops te bestellen is ook weer wat.
Nu wou ik eigenlijk toch weer terug naar ps maar dan lees ik dat er het een en ander niet is....erg jammer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.293
Zoals eerder genoemd ben ik voorheen overgestapt naar een ander merk omdat ik toch het een en ander mis zoals bv essentiele aminozuren. En om het nou bij 2 verschillende shops te bestellen is ook weer wat.
Nu wou ik eigenlijk toch weer terug naar ps maar dan lees ik dat er het een en ander niet is....erg jammer.

Hallo Rogier, het is leuk om te horen dat je terug wilt gaan naar Power Supplements. We hebben een groeiend assortiment, met het afgelopen jaar onder meer L-Leucine, Whey Hydrolisaat, Whey Temptation. Whey Stevia, Pea Protein, Natural Vitamin B en Natural Vitamin B.

HMB, Natural Multi en nog enkele andere producten zitten in de pijplijn.

Maar ons assortiment zal nooit de omvang krijgen van dat van andere shops. Dat heeft twee redenen:

- We willen een supplement alleen verkopen als we absoluut overtuigd zijn van de werking en van de veiligheid. Dat laatste kan soms jaren in beslag nemen. We zien helaas dat supplementen soms ongetest op de markt verschijnen (en vervolgens na incidenten op last van voedselveiligheidsinstanties uit de verkoop moeten worden gehaald).
- We willen een supplement alleen verkopen als we er een betrouwbare westerse fabrikant voor kunnen vinden, dus uit Europa, de VS of Japan (en dat is niet altijd makkelijk). Voor de essentiële aminozuren bijvoorbeeld is er vrijwel alleen Chinees materiaal verkrijgbaar. Lekker goedkoop om in te kopen, maar we zijn niet overtuigd van de kwaliteit.

Jaap

Hallo Rogier, het is leuk om te horen dat je terug wilt gaan naar Power Supplements. We hebben een groeiend assortiment, met het afgelopen jaar onder meer L-Leucine, Whey Hydrolisaat, Whey Temptation. Whey Stevia, Pea Protein, Natural Vitamin B en Natural Vitamin B.

HMB, Natural Multi en nog enkele andere producten zitten in de pijplijn.

Maar ons assortiment zal nooit de omvang krijgen van dat van andere shops. Dat heeft twee redenen:

- We willen een supplement alleen verkopen als we absoluut overtuigd zijn van de werking en van de veiligheid. Dat laatste kan soms jaren in beslag nemen. We zien helaas dat supplementen soms ongetest op de markt verschijnen (en vervolgens na incidenten op last van voedselveiligheidsinstanties uit de verkoop moeten worden gehaald).
- We willen een supplement alleen verkopen als we er een betrouwbare westerse fabrikant voor kunnen vinden, dus uit Europa, de VS of Japan (en dat is niet altijd makkelijk). Voor de essentiële aminozuren bijvoorbeeld is er vrijwel alleen Chinees materiaal verkrijgbaar. Lekker goedkoop om in te kopen, maar we zijn niet overtuigd van de kwaliteit.

Jaap

Bedankt voor je reactie!
Erg leuk om te horen hoeveel aandacht er wordt besteed aan de producten!
Dat kan ik ook zeker waarderen.

Het geen waar ik tegen aan loop is de kwaliteit van de "weight gainers".
De supreme gainer blijft tot op heden de beste.
Ook de whey blijft me bijstaan.

Beste powersupplements,

Heb vandaag mijn bestelling gehad.
Ik wou jullie even bedanken voor de extra samples!

De beste webshop voor supplementen!

En daar heb je je voor aangemeld om dat te zeggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven