shenanigans
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 144
Laat even iets weten hoe smaakt ...Ik heb zoveel vertrouwen in de smaak : krijg vandaag de sample van 2000gr binnen![]()
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat even iets weten hoe smaakt ...Ik heb zoveel vertrouwen in de smaak : krijg vandaag de sample van 2000gr binnen![]()
.Al nieuws van jullie multie , is al een serieus tijdje geleden ? ...
).Het is een soap!! De fabrikant is overgenomen door een grote farmaceut maar er zijn intern perikelen. Zoals het er naar uitziet is het terzake deskundige personeel niet mee overgenomen. Nu ligt alles stil!!
Het is om te huilen (zoals meestal met soaps).
Kris
Ok, thx. En qua smaak/nasmaak? Natuurlijker, chemischer?Zelfde hoeveelheid in de mixer met m'n havermout (1x maatschep), maar hij is toch minder zoet... misschien moet ik de dosis maar gaan verhogen.
Ok, thx. En qua smaak/nasmaak? Natuurlijker, chemischer?
Hmm, de smaak is opzich goed maar ik blijf er toch bij dat de whey met sucralose een veel sterkere(zoetere) smaak heeft. Heb er net wat extra stevia bij gedaan en dit lift de boel wel wat op. Hoe zit het met de verhoudingen stevia per pot?
Overigens heeft Stevia over het algemeen een bijzondere nasmaak (persoonlijk) maar dit is een kwestie van wennen en is niet storend.
Is dit bij Powersupplements een bekend verhaal?

ik had de sample geprobeerd van de nieuwe smaak Cookies en die vond ik echt zeer lekker ik proefde vanille en cookies
maar als ik het uiteindelijk bestelde was de smaak anders nog cookie maar minder en anders niet zo lekker als de sample jammer genoeg![]()
Problemen met de bcaa poeder lees ik? Jammer! Ik las laatst wel dat bcaa's goed zijn/ werken vanwege leucine en dat alleen leucine beter is dan bcaa's. Hoe denk je daarover? Wellicht een idee om leucine toch te voegen en wellicht dat jullie daar makkelijker aan kunnen komen?

ik had de sample geprobeerd van de nieuwe smaak Cookies en die vond ik echt zeer lekker ik proefde vanille en cookies
maar als ik het uiteindelijk bestelde was de smaak anders nog cookie maar minder en anders niet zo lekker als de sample jammer genoeg![]()
Ik heb hier zelf een pot staan en die smaakt precies als de sample. Je weet wel dat de sample 30 gram voor 300ml is en in de pot een maatschepje zit van 20 gram voor 200ml? Het scheelt 50% in smaaksterkte als je de sample met 200ml zou mengen, is dat het misschien?
Jaap
ik wist dit niet.. dus hier zat dus het verschil. 
Ik las net dit; http://www.berrydemey.nl/voedingssupplementen/blog/berry-de-mey/spieropbouw/arginine-citrulline/
Zelf ben ik overtuigd van Citrulline omdat Arginine niets deed voor mij. Althans BSN Nitrix niet. Daarnaast ben ik niet zo bang voor bijeffecten waarvoor ik hals over kop moet stoppen met NO booster suppletie.
Maar ik vroeg me af wat jullie er van vonden...
Vooraf aan de introductie van L-citrulline hebben wij de beschikbare wetenschappelijke literatuur bestudeerd om de veiligheid ervan in te schatten. In grote lijnen doen we hiervan verslag op de productpagina.
Nadat we het supplement al geruime tijd aanboden, hoorde ik van Willem Koert dat hij in de praktijk had meegemaakt dat enkele oudere mensen hartkloppingen kregen bij het gebruik van citrullinemalaat.
Tot die tijd en ook daarna hebben wij geen meldingen ontvangen van mensen dat zij last kregen van hartproblemen bij het gebruik van onze L-citrulline.
Omdat we de observatie van Willem Koert niet zomaar naast ons neer willen leggen hebben we expliciet op de verpakking en op de productpagina een melding geplaatst.
Bij het gebruik van synthetisch citrulline-DL-malaat kunnen hartkloppingen optreden. Indien u deze of een andere bijwerking bemerkt bij het gebruik van zuivere L-citrulline, neemt u dan contact op met Power Supplements.
Mochten er een melding komen dan nemen wij deze serieus en zullen we adequate maatregelen nemen.