AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.242
Al nieuws van jullie multie , is al een serieus tijdje geleden ? ...

Het is een soap!! De fabrikant is overgenomen door een grote farmaceut maar er zijn intern perikelen. Zoals het er naar uitziet is het terzake deskundige personeel niet mee overgenomen. Nu ligt alles stil!!

Het is om te huilen (zoals meestal met soaps ;) ).

Kris

Het is een soap!! De fabrikant is overgenomen door een grote farmaceut maar er zijn intern perikelen. Zoals het er naar uitziet is het terzake deskundige personeel niet mee overgenomen. Nu ligt alles stil!!

Het is om te huilen (zoals meestal met soaps ;) ).

Kris

Was er niets contractueel beloofd ?

• #2.244
Nope, producenten geven geen harde data.

Problemen met de bcaa poeder lees ik? Jammer! Ik las laatst wel dat bcaa's goed zijn/ werken vanwege leucine en dat alleen leucine beter is dan bcaa's. Hoe denk je daarover? Wellicht een idee om leucine toch te voegen en wellicht dat jullie daar makkelijker aan kunnen komen?

Ok, thx. En qua smaak/nasmaak? Natuurlijker, chemischer?

Hmm, de smaak is opzich goed maar ik blijf er toch bij dat de whey met sucralose een veel sterkere(zoetere) smaak heeft. Heb er net wat extra stevia bij gedaan en dit lift de boel wel wat op. Hoe zit het met de verhoudingen stevia per pot?

Overigens heeft Stevia over het algemeen een bijzondere nasmaak (persoonlijk) maar dit is een kwestie van wennen en is niet storend.

Is dit bij Powersupplements een bekend verhaal?

• #2.249
Hmm, de smaak is opzich goed maar ik blijf er toch bij dat de whey met sucralose een veel sterkere(zoetere) smaak heeft. Heb er net wat extra stevia bij gedaan en dit lift de boel wel wat op. Hoe zit het met de verhoudingen stevia per pot?

Overigens heeft Stevia over het algemeen een bijzondere nasmaak (persoonlijk) maar dit is een kwestie van wennen en is niet storend.

Is dit bij Powersupplements een bekend verhaal?

Sucralose is inderdaad iets zoeter. Stevia is echter gebonden aan een wettelijk maximum. Ik kan zo 123 niet direct zeggen of we daar al aan zitten.

Kris komt waarschijnlijk morgen nog terug op de Leucine-vraag!

Jaap

Kris heeft het druk gok ik? ;-) nou ja het is ook niet van levensbelang.

smaak verschil tussen sample en uiteindelijke product

ik had de sample geprobeerd van de nieuwe smaak Cookies en die vond ik echt zeer lekker ik proefde vanille en cookies :D

maar als ik het uiteindelijk bestelde was de smaak anders nog cookie maar minder en anders niet zo lekker als de sample jammer genoeg ???

• #2.252
ik had de sample geprobeerd van de nieuwe smaak Cookies en die vond ik echt zeer lekker ik proefde vanille en cookies :D

maar als ik het uiteindelijk bestelde was de smaak anders nog cookie maar minder en anders niet zo lekker als de sample jammer genoeg ???

De aroma's zijn Jaap zijn specialiteit. Ik zal dit doorgeven aan hem.

Problemen met de bcaa poeder lees ik? Jammer! Ik las laatst wel dat bcaa's goed zijn/ werken vanwege leucine en dat alleen leucine beter is dan bcaa's. Hoe denk je daarover? Wellicht een idee om leucine toch te voegen en wellicht dat jullie daar makkelijker aan kunnen komen?

Sorry voor de late reactie!

De instant BCAA's zijn inderdaad niet leverbaar.

Leucine is een interessant supplement maar wat onhandig in gebruik. Het blijft op water drijven. Je kan het ook over je eten strooien. Maar dan is de smaak daarvan verknoeid.

Heb je het wel eens geprobeerd als poeder? Ik ben benieuwd wat je er van vond.

Kris :)

Nee ik heb het niet als poeder gebruikt... Maar ik wil het wel eens proberen als klopt dat leucine het meest/ enige interessante animo is uit de bcaas.

Plus geen nood voor excuses hoor!

• #2.254

Ik heb hier zelf een pot staan en die smaakt precies als de sample. Je weet wel dat de sample 30 gram voor 300ml is en in de pot een maatschepje zit van 20 gram voor 200ml? Het scheelt 50% in smaaksterkte als je de sample met 200ml zou mengen, is dat het misschien?

Jaap

Ik heb hier zelf een pot staan en die smaakt precies als de sample. Je weet wel dat de sample 30 gram voor 300ml is en in de pot een maatschepje zit van 20 gram voor 200ml? Het scheelt 50% in smaaksterkte als je de sample met 200ml zou mengen, is dat het misschien?

Jaap

ik had 2 sample gemend met 400ml melk dus dan kan het zijn, ik vond dat de sample meer smaak en beter was :D ik wist dit niet.. dus hier zat dus het verschil. :cool:

• #2.257
Ik las net dit; http://www.berrydemey.nl/voedingssupplementen/blog/berry-de-mey/spieropbouw/arginine-citrulline/

Zelf ben ik overtuigd van Citrulline omdat Arginine niets deed voor mij. Althans BSN Nitrix niet. Daarnaast ben ik niet zo bang voor bijeffecten waarvoor ik hals over kop moet stoppen met NO booster suppletie.

Maar ik vroeg me af wat jullie er van vonden...

Vooraf aan de introductie van L-citrulline hebben wij de beschikbare wetenschappelijke literatuur bestudeerd om de veiligheid ervan in te schatten. In grote lijnen doen we hiervan verslag op de productpagina.

Nadat we het supplement al geruime tijd aanboden, hoorde ik van Willem Koert dat hij in de praktijk had meegemaakt dat enkele oudere mensen hartkloppingen kregen bij het gebruik van citrullinemalaat.

Tot die tijd en ook daarna hebben wij geen meldingen ontvangen van mensen dat zij last kregen van hartproblemen bij het gebruik van onze L-citrulline.

Omdat we de observatie van Willem Koert niet zomaar naast ons neer willen leggen hebben we expliciet op de verpakking en op de productpagina een melding geplaatst.

Bij het gebruik van synthetisch citrulline-DL-malaat kunnen hartkloppingen optreden. Indien u deze of een andere bijwerking bemerkt bij het gebruik van zuivere L-citrulline, neemt u dan contact op met Power Supplements.

Mochten er een melding komen dan nemen wij deze serieus en zullen we adequate maatregelen nemen.

Vooraf aan de introductie van L-citrulline hebben wij de beschikbare wetenschappelijke literatuur bestudeerd om de veiligheid ervan in te schatten. In grote lijnen doen we hiervan verslag op de productpagina.

Nadat we het supplement al geruime tijd aanboden, hoorde ik van Willem Koert dat hij in de praktijk had meegemaakt dat enkele oudere mensen hartkloppingen kregen bij het gebruik van citrullinemalaat.

Tot die tijd en ook daarna hebben wij geen meldingen ontvangen van mensen dat zij last kregen van hartproblemen bij het gebruik van onze L-citrulline.

Omdat we de observatie van Willem Koert niet zomaar naast ons neer willen leggen hebben we expliciet op de verpakking en op de productpagina een melding geplaatst.

Bij het gebruik van synthetisch citrulline-DL-malaat kunnen hartkloppingen optreden. Indien u deze of een andere bijwerking bemerkt bij het gebruik van zuivere L-citrulline, neemt u dan contact op met Power Supplements.

Mochten er een melding komen dan nemen wij deze serieus en zullen we adequate maatregelen nemen.

ik heb al drie potten op en neem 4 capsules per dag 2 bij maaltijd en twee voor sporten nog geen hard klopping gemerkt .

Ik ook niet en neem er 4 in mijn pre shake en 4 in mijn intra shake. Lijkt meer daarom ook een beetje overdreven... Of misschien komen ze nog als ik zo nog 5 jaar door ga :o

Ik heb al een keer of 3-4 ZMA genomen voor het slapengaan. Ik ging ervan uit dat het zou helpen om te slapen, maar bij mij lijkt het net zo te zijn dat ik er zeer slecht van ga slapen. Is dit mogelijk? Ik dacht dat het net je slaap bevorderde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven