AndroidHealthClinic

PowerSupplements.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
Ik heb al een keer of 3-4 ZMA genomen voor het slapengaan. Ik ging ervan uit dat het zou helpen om te slapen, maar bij mij lijkt het net zo te zijn dat ik er zeer slecht van ga slapen. Is dit mogelijk? Ik dacht dat het net je slaap bevorderde.

Doel je met ZMA op onze T-booster met gember?

• #2.263
Ja, inderdaad. Is ongeveer hetzelfde lijkt me :D

Het gemberwortelextract maakt de t-booster een stuk beter :) . Maar daardoor kan dit supplement ook wat zwaarder op de maag liggen.

Je lichaam went overigens wel aan gember (zolang je de aanbevolen dosering niet overschreidt). Het heeft op termijn zelfs een maagbeschermende invloed. Maar misschien is het toch beter om voorlopig nog even 'rechtop' te blijven na de inname van de t-booster. Excuus voor de dubbelzinnigheid ;)

Kris

bij de Natural Fat Control staat dat je niet met zuivel mag gebruiken. Betekent dit volledig geen zuivel (geen melk, kwark, kaas, (caseine?)) of alleen bij de maaltijd waarop je de capsules inneemt?

• #2.265
bij de Natural Fat Control staat dat je niet met zuivel mag gebruiken. Betekent dit volledig geen zuivel (geen melk, kwark, kaas, (caseine?)) of alleen bij de maaltijd waarop je de capsules inneemt?

Dat geldt alleen voor de maaltijd waarbij je de capsules inneemt.

Kris :)

ervaring creatine tot nu toe.

sinds eind februari gebruik ik creatine, en resultaat is niet dat ik ben verzwaard maar in tegen deel vermagert.

Wel ik lette wel op mijn voeding. Ik ben een 1.83m en weeg 83 kg

dus ben niet echt uitgezet in spieren alle sinds was ook niet echt de bedoeling maar wou wel meer voller spieren.

ik denk dat dit wel is gebeurt met creatine al ben ik het niet zeker..

dat is dus mijn vraag?

ik train 5 op 7 en de 2 dagen rust zijn op één volgende (donderdag en vrijdag)

als ik train zit er daar zeker een 30m cardio in en dan buikspieren en een groepsles spinning of Body-Pump

http://w3.lesmills.com/global/en/classes/bodypump/

De Pump doe ik voor mijn spieren maar één spier wordt dan ongeveer 4min lang belast (één song track )

misschien ligt dit ook aan de work out

Lekker bodypumpen, bor'en met 15 kg, curlen met 10 kg en squatten met 20 kg. :eyebrow:

M'n supreme gainer was op!! :O
Gelijk maar bestelling gedaan.

Wanneer komt de multi uit?

Een nieuw product.. ?

N’Gage iBCAA’s 305g

• #2.272
M'n supreme gainer was op!! :O
Gelijk maar bestelling gedaan.

Wanneer komt de multi uit?

We gaan de productie verplaatsen naar een ander bedrijf. Het bedrijf waar de huidige opdracht ligt, is lamgelegd door een bedrijfsovername.

Een nieuw product.. ?

N’Gage iBCAA’s 305g

Yup ter vervanging van de Ajinomoto BCAA's die tijdelijk niet leverbaar zijn. Overigens is ook dit supplement gemaakt met de instant BCAA's van Ajinomoto.

Beste DBB-ers.
Power Supplements is niet meer actief op het Dutch Bodybuilding Forum.
Vragen kunnen gesteld worden op onze website of door een mailtje te sturen naar ons info@ mailadres.

Jammer hoor, dit was wel een makkelijke mogelijkheid om contact te hebben met jullie.

sponsor af dus?

Wat jammer, vond het altijd wel interessant om de antwoorden op andermans vragen te lezen.

Succes nog!

• #2.276

Ja.

Wat jammer, vond het altijd wel interessant om de antwoorden op andermans vragen te lezen.

Succes nog!

Thanks! :)

Jammer hoor, dit was wel een makkelijke mogelijkheid om contact te hebben met jullie.

Wij vinden het ook zeker jammer. We hebben helaas te weinig tijd om steeds weer een goede inhoudelijke bijdrage te leveren aan het forum.

Als ik iets schrijf op het forum wil ik me voor 100% inzetten zodat wat ik zeg correct / verantwoord etc. is. Streven naar perfectie kost echter veel tijd en energie. Die tijd en energie richten we op een beperkt aantal aandachtspunten zoals de ontwikkeling van een aantal supplementen die echt een verschil maken. Helaas schiet het forum er daardoor bij in.

Een voorbeeld: we zijn al meer dan een jaar op zoek naar de ideale hydrolisaat. Bij elke producent vragen we extra technische achtergrondinformatie. Dat draait vaak uit op langdurige mailwisselingen. Vervolgens gaan we het product zelf gebruiken om te zien hoe het in de praktijk is.

We dachten het beste hydrolisaat gevonden te hebben toen bleek dat er een synthetische toevoeging in zat. Dat betekende terug bij af! Gelukkig hebben we nu na lang zoeken een even goede hydrolisaat gevonden zonder de synthetische toevoeging en met een betere smaak.

Het eindresultaat is in ieder geval een heel goed en verantwoord supplement.

Ik ben erg tevreden over de producten van Power Supplements.
Ook fijn dat al die onzinproducten niet worden verkocht. Gewoon een deskundige winkel waar kwaliteit wordt verkocht.

Toch mis ik één ding: essentiële aminozuren. Ik hoop dat dit product in toekomst ook in het assortiment wordt opgenomen.

Edit: Lees dat jullie niet meer actief zijn hier. Jammer, maar begrijpelijk.

Laatst bewerkt:
Kun je eigenlijk iets doen als je een gemakkelijkere stoelgang krijgt door Glucosamine en/of Chondroïtine?

• #2.279
Ook al zijn ze sponsor af; nog steeds top service en producten! Vandaag weer 8 kg aan eiwitten binnen gekregen als mede Omega 3, Natural fat Control en t booster.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven