Fitness Seller

Pre workout in cut?

Waarom gaan mensen altijd zo belachelijk laag in Kcal? Dat werkt echt averechts naar mijn ervaring.

tbh zit hij waarschijnlijk niet eens zo belachelijk laag in kcal. Hij zit op 1636, maar ik denk dat hij met wat inschattingsfouten eerder richting de 1800 zit. Daarnaast is hij slechts 1m73, al 41 jaar oud (stofwisseling vertraagt naarmate je ouder wordt), en zal hij denk ik geen fysiek actief werk hebben en naast KT niet veel extra energie verbranden. Daar komt nog eens bij dat hij in het weekend z'n kcals niet bijhoudt zoals hij zelf aangeeft, waardoor ik ruw zou schatten dat ie op wekelijks gemiddelde in werkelijkheid misschien wel gewoon 2200-2300 kcals binnenkrijgt en z'n onderhoud zal daar niet veel van afwijken. Zo laag zal ie niet in kcals zitten dus

Je hoeft niet gelijk beledigd te voelen en negatief gaan posten was niet als aanval bedoeld, maar als je zo begint 1.78m en 79kg na een aantal kuurtjes... tja...

Arnold is 1.88m en woog als ik het goed heb 115 kg met 6% vet dus niet echt vergelijkbaar met mijn stats :)

Ik voel me niet beledigd hoor, ik vind het gewoon hilarisch. Post eens een fotot van je fysiek dan als je claimt superieure genen te hebben.

Je instelling is best zielig man. Je hebt nog heel veel te leren. Gewoon beginnen neerkijken omdat ik geen zin heb om er uit te zien als een dikke vette powerlifter.

tbh zit hij waarschijnlijk niet eens zo belachelijk laag in kcal. Hij zit op 1636, maar ik denk dat hij met wat inschattingsfouten eerder richting de 1800 zit. Daarnaast is hij slechts 1m73, al 41 jaar oud (stofwisseling vertraagt naarmate je ouder wordt), en zal hij denk ik geen fysiek actief werk hebben en naast KT niet veel extra energie verbranden. Daar komt nog eens bij dat hij in het weekend z'n kcals niet bijhoudt zoals hij zelf aangeeft, waardoor ik ruw zou schatten dat ie op wekelijks gemiddelde in werkelijkheid misschien wel gewoon 2200-2300 kcals binnenkrijgt en z'n onderhoud zal daar niet veel van afwijken. Zo laag zal ie niet in kcals zitten dus

Ik denk het ook.

Imo doet hij er beter aan om wat meer te eten en gewoon dagelijks wat cardio te doen. Dan voel je je overall gewoon beter en van HIIT krijg je vaak runners high. Win win als je het mij vraagt.

Terug
Naar boven