DutchSoldier
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 65
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Moet sportfood er niet bij? Of bulkpowders en myprotein?
Zal er eens naar kijken. Duurt nog wel even denk ik!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet sportfood er niet bij? Of bulkpowders en myprotein?
Zal er eens naar kijken. Duurt nog wel even denk ik!

Als jarenlange sponsor van DBB moet Sportfood.nl er uiteraard bij!![]()

Misschien doe ik het sneller als ik samples van jullie opgestuurd krijg!![]()
![]()
Stuur maar even een pb'tje met je adres, dan regelen we wat!Misschien doe ik het sneller als ik samples van jullie opgestuurd krijg!![]()
![]()
Haha, harde zakenman!Stuur maar even een pb'tje met je adres, dan regelen we wat!

Body & Fitshop is het goedkoopst met bijna alle producten van het lijstje, rara hoe zou dat toch komen.

Prijzen vergelijken van appels en peren?
Huismerken kun je niet met elkaar vergelijken. Er zit teveel verschil tussen de ingrediënten, voedingswaarden enz... (diverse labtesten hebben dit uitgewezen) Europese ingrediënten zijn een stuk duurder dan die Chinese rommel.
Je kunt alleen 'A'-merken (B-merken) met elkaar vergelijken. Die zijn bij iedereen hetzelfde
is dit de prijs per 100g eiwit dat er inzit, per 100g eiwit dat geclaimd wordt of per 100g product?Heb nu ook een tabel op het tweede tabblad toegevoegd met prijs per 100 gram eiwit. Bij de producten tabel heb ik ook een kolom categorie toegevoegd voor beter te kunnen sorteren.
. Sowieso kan het ook een paar gram verschillen tussen verschillende smaken.is dit de prijs per 100g eiwit dat er inzit, per 100g eiwit dat geclaimd wordt of per 100g product?