AndroidHealthClinic

primeurtje...... lipostabil

Top dat je een log bij gaat houden,Reus!

Zoals je al weet heb ik ze vanmiddag ook gezet en het is idd erg gevoelig en voelt wat branderig aan maar niks om je zorgen over te maken.....dat komt morgen wel als ik jou zo hoor :D

Ik bereid me dus ook voor op het ergste en ben dus helemaal klaar voor de tennisballen :eek:

Succes,bro.

• Topic Starter Topic Starter
update

vandaag zijn de blauwe plekken al aardig weggetrokken, en de zwelling word ook al minder
de plekken zijn nog wel licht gevoelig bij aanraking

ik weet niet of het tussen de oren zit, maar de riem kon een gaatje strakker vanmorge
geloof nooit dat dat al van de lipo kan komen

keep u posted !

.... wat zullen we er strak bij lopen deze zomer!!!!! :D

ben heel benieuwd naar het verloop van de behandeling. Blijven posten Reusje20!! :thumbs:

Hey Reus...effe updaten,gabber!!

Ben benieuwd hoe het gaat??

me too..

sorry mensen, ik was wat druk met werk de afgelopen week
alle plekken van de vorge keer zijn netjes weggetrokken, en het lijkt alsof ik toch al wat vet ben kwijtgeraakt
vanavond ga ik weer wegen dus kan ik melden of er echt wat af is

gister 2e priksessie gedaan

40 injecties van 0,05 ml had verwacht dat de boel vandaag wel weer erg blauw zou zijn maar valt alles mee, wel gezwollen in ieder geval en lichtelijk geiriteerd

ben vanaf dinsdag ook begonnen met de t3 ernaast, dit zou de los gemaakte vetcellen door de lipo verbranden

groetjes

holy fok dat zijn me nogal wat injecties...gaat wel goed zo te lezen...beter dat gevoelige plekken zo snel wegtrekken...hou ons op de hoogte gozer erg interessant...

Heyy Reus ben blij weer wat van je te lezen, begon me zorgen te maken ;)
Wat voor schema hou je aan bij die T3?
Ben nieuwsgierig naar je vorderingen!!!

Tof om te horen dat je het overleefd hebt,bro.

Ben benieuwd of je na deze week al echt wat gaat merken.

hoe gaat ie trouwens met jouw arie jij was toch ook met de lipo bezig??

Bij prolaser in Alkmaar bieden ze het ook aan voor EUR 375 per behandeling. In een behandeling zetten ze maximaal 10 ampullen van 5 ml, dit is veel meer dan jullie zetten??

Frewak zei:
Bij prolaser in Alkmaar bieden ze het ook aan voor EUR 375 per behandeling. In een behandeling zetten ze maximaal 10 ampullen van 5 ml, dit is veel meer dan jullie zetten??

50ml in 1 behandeling?? dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. de normale lipodisolve is 50mg/ml die van GG is naar ik meen 100mg/ml.

Een normale behandeling bestaat uit 5ml @50mg/ml per gebied.

Als je tegelijkertijd meerdere probleem gebieden aanpakt zal je inderdaad meer nodig hebben.

kijk maar eens rond op internet....

Ja echt 50 ml, heb hier een PDF met alle info, hoe upload je die??

nope gewoon 4 slin spuitjes met 1 naald erop, dus 10 prikken per naald-spuitcombinatie
bij de laatste 2 prikjes word de naald wel goed bod in ieder geval, maar gewoon de huid goed strak trekken met je vingers helpt daar goed tegen !

Doe je er ook cardio bij? En zie je al wat qua veranderingen?

kevinlorenzin zei:
hoe gaat ie trouwens met jouw arie jij was toch ook met de lipo bezig??

Inderdaad,maar bij mij ging het niet erg lekker omdat ik het verkeerd gezet heb.
Ik heb het subc gezet terwijl het diep je vet in moet dus ga morgen weer injecteren en kijken wat het dan wordt.

Hoe gaat ie bij jou inmiddels,Reusje?
De 2e serie injecties makkelijker verlopen,bro?

**** zeg, 40 injects per dag :cool:

Terug
Naar boven