Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Testo zei:Ik ken inmiddels al vele gekken hier en daar ben jij er ook één van,Klaas.![]()
Ik hou je zeker op de hoogte van mn wetenschappelijk onderzoek.![]()

reusje20 zei:haha 70 ?
ik had vandaag weer een sessie, 40 stuks, het viel me echt tegen en heb er ongeveer een half uur over gedaan, ik moest veel te veel aan de achterkant van mijn middel (rug in de volksmond) zijn, kon niet goed zien wat ik deed en heb mezelf daarbij een paar keer flink pijn gedaan ...
maargoed, ze zitten er weer in, zo nog ff flink cardioen !
waarschijnlijk gaat na het wiekend de clen erbij komen, winny zie ik vanaf omdat ik nog niet zo heel lang van de juice af ben, en toch volledig wil herstellen voor juni, dan komt er weer een droge massa kuur aan met kort werkende middeltjes....en eindelijk igf...
vidi-vici zei:... en je zij wat over apotheek in duitsland
zal er deze week eens gaan kijken woon toch aan de grens of het daar te verkrijgen is nou suckses en ga zo door
JoeTat2 zei:Ik heb laten natrekken en het zou niet kloppen. Als jij gechecked hebt zou je dan even verkrijgbaarheid en prijs willen melden? Thanks![]()
seeker zei:heeft iemand van jullie last van jeuk op de gezette plekken![]()
bossie zei:@reusje is dit hetzelfde product? ik vond dit op een duitse online apotheek.
Wirkstoff:
Phospholipide aus Sojabohnen.
Zusammensetzung: 1 Ampulle zu 5 ml enthält:
arzneilich wirksamer Bestandteil:
Phospholipide aus Sojabohnen enthaltend 93% (3-sn Phosphatidyl)-cholin (Extraktionsmittel: Ethanol 96% (V/V)) 250 mg:
Sonstige Bestandteile:
Desoxycholsäure, Natriumchlorid, Natriumhydroxid, DLalpha-Tocopherol, Ethanol, Wasser für Injektionszwecke.
Zur Konservierung: Benzylalkohol 45 mg.
Anwendungsgebiete:
Zur Vorbeugung (Prophylaxe) und Behandlung (Therapie) von Verstopfungen der Blutgefäße durch Fettpartikel (Fettembolie).
Gegenanzeigen:
Lipostabil® N i.v. 5 ml darf nicht angewendet werden bei bekannter Überempfindlichkeit gegen einen der Inhaltsstoffe des Arzneimittels.
Wegen des Gehaltes an Benzylalkohol darf das Präparat Neu- und Frühgeborenen nicht verabreicht werden.
Nebenwirkungen:
In seltenen Fällen können Überempfindlichkeitsreaktionen auftreten.
Bei zu schnellem Einspritzen (zu schnelle Injektion) kann ein ak*ter Blutdruckabfall auftreten.
Warnhinweis:
Lipostabil® N i.v. 5 ml enthält 0,3 Vol.-% Alkohol.
JoeTat2 zei:Wil er al iemand met resultaten pronken of slaat het wat tegen?
Ik begin binnenkort aan een kuur voor massa. Kan iemand mij zeggen of het een goed idee is tijdens mijn kuur lipostabil er bij te zetten om mijn buikstreek wat te doen "krimpen"?
En tenslotte... Kan er mij iemand wat info pm'en waar het verkrijgbaar is want ik ben een heel slecht surfer blijkbaar...
Bedankt!
reusje20 zei:denk dat je de goede heb bossie
5x5 ml inderdaad, en 50 mg/ml als ik het goedheb
reusje20 zei:hoi allemaal
joetat:
ik had wel met resultaat willen pronken, zei het niet dat ik al een paar weken slecht trainen dankzij een ongelukje op het werk, iemand was zo leuk geweest om alvast de bouten maar uit een stale spant te halen terwijl ik daaronder nog aan het werk was....
en 160 kg op je rug van 4 meter hoog is geen pretje kan ik je melde !
ik ben wel giganties in vetmassa achteruit gegaan laatste tijd, echt zichtbare verranderingen en de riem kan een gaatje of 2 strakker
ik kan helaas nog geen zijfers noemen omdat ik eerst het trainen maar weer eens moet oppakken...
het lijkt me een slechte keuze om het tijdens je bulk te gebruiken, in een cutkuur slaat het wel aan, je zal toch echt zelf het vet moeten verbranden
ccnp:
ik zet per keer ongeveer 2 a 3 ml a 100 mg per ml, als je de duitse hebt zal je toch minimaal het dubbelle moeten nemen ben ik bang, en dat komt mooi uit, want het zit in 5 ml ampullen...
groetjes