AndroidHealthClinic

primeurtje...... lipostabil

Leuk dat jullie hier je ervaringen delen, maar ik kan er met mijn verstand niet bij dat jullie jezelf als proefkonijn gebruiken..

Ik vrees dat het streven naar het perfecte lichaam bij sommigen wel ver is doorgeslagen..

Succes in ieder geval.

Rico

Testo zei:
Inderdaad,maar bij mij ging het niet erg lekker omdat ik het verkeerd gezet heb.
Ik heb het subc gezet terwijl het diep je vet in moet dus ga morgen weer injecteren en kijken wat het dan wordt.

Hoe gaat ie bij jou inmiddels,Reusje?
De 2e serie injecties makkelijker verlopen,bro?

Ik heb op sites van klinieken gezien dat ze de naald er 45 graden in doen en dan helemaal.

Cagri51 zei:
**** zeg, 40 injects per dag :cool:

Het prikken zelf stelt natuurlijk niets voor 1x p/w maar idd wel irritant om ze een beetje goed te verdelen over de plek. Je kan er het best 2cm tussen laten.

@DW: het wordt in klinieken ook al jaren gedaan en er is nog nooit iets van een reactie vernomen. Je lichaam maakt het zelf ook in kleine hoeveelheden aan (niet dat dat zegt dat het geen kwaad kan) en het wordt uit sojabonen gewonnen. Schijnt gewoon lecithine te zijn. Kost ook echt geen drol om het te maken. Maar je hebt gelijk dat ze geen flauw idee hebben wat er gebeurt na de injectie, alleen dat er lipolyse plaats vindt.

dutch windmill zei:
Leuk dat jullie hier je ervaringen delen, maar ik kan er met mijn verstand niet bij dat jullie jezelf als proefkonijn gebruiken..

Ik vrees dat het streven naar het perfecte lichaam bij sommigen wel ver is doorgeslagen..

Succes in ieder geval.

Rico

Proefkonijn is wel een erg groot woord hoor...

Als het niet bekend was en gedaan zou worden door gerenommeerde klinieken had ik niet zomaar die shit in mn fl**ker gespoten.
Ik denk dat het dus wel meevalt met de risico's maar ieder zn mening natuurlijk.

Hey gaat mij niet zozeer om het middel, maar wel om de doseringen, manier van toedienen etc..
maarja ik heb je horen gillen zondag (Mother****er!! whahah) dus verbaas me eigenlijk niet dat je dit neemt ;)

Grt. Rico

Hehehe...ik ben wat gekker dan de anderen idd :D

Jammer dat ik je niet effe gezien heb,kerel. ;)

Maar je hebt wel een punt eigenlijk want ik wist er niet genoeg over want dat blijkt wel uit mn manier van zetten.

Vanavond poging 2.....

Ik denk dat hier de risico's toch wel meevallen, er zijn klinieken die het ook uitvoeren in Nederland.

Alleen de dosering is mij nog neit duidelijk, ik heb bij Prolaser info opgevraagd en zij zetten 50 ml per keer, dan 4-8 weken pauze.

Ik heb hier een PDF met alle info maar weet niet hoe ik die upload??

Ben zeer benieuwd,Frewak!

Hoop dat het je lukt om up te loaden,kerel.

Ja geen idee hoe je upload....iemand?

• Topic Starter Topic Starter
middellen als deze worden toch gebruikt, ook zonder dat er in het openbaar logs van worden bij gehouden dw

dat woord proefkonijn heb je wel enigsinds gelijk in, maar ik heb zoiets als niemand er een log van bijhoud of ervaringen bijhoud zijn we over 10 jaar nog niets verder

ik heb evengoed mijn research wel gedaan hoor, het middel is vrij onschuldig maar voordat het optimaal gebruikt kan worden zullen er toch eerst mensen moeten expirimenteren met de dosis en de beste manier van gebruik
zodat als iemand strax het middel (veilig) wil gebruiken hij kan zien hoe het wel of niet moet !

en dat streven naar het perfecte lichaam heeft in mijn geval ook meer met nieuwschierigheid te maken ! ;)

groetjes

@ testo

de 2e serie verliep als een zonnetje ! met een paar minuten zat het erin, de huid strak trekken met vingers helpt echt !

@ cagri

neej ik train eigenlijk helemaal niet, ziet gewoon alle dagen op de bank te wachten op het perfecte lichaam ;) af en toe en paar testo'tjes voor het gevoel

nee hoor, ik cardio er idd ook bij, en als eerder genoemd ook t3 erbij
hoop alleen dat ik deze week wat meer tijd heb om te trainen, was afgelope week nogal druk met werk helaas, de vooruizichten zijn beter

Hey grote vriend.

Ik heb net ook de 2e serie injects gezet en wat een wereld van verschil,man!

Ik heb net als jij nu eerst afgetekend en heb 30x een halve iu gezet en voel me helemaal top!!

Voel het ietsies nu maar absoluut niks om je zorgen over te maken,heb helemaal geen opgezette plekken meer en alles voelt goed aan.

Ik had de vorige keer niet subc moeten zetten en iets minder per plaats.

Op naar de volgende week! ;)

heh heh klinkt goed !

dat opzellen komt morgen wel :D
ehh hoeveel is een iu eigenlijk ?

ik heb spuitjes met een verdeling van 0-50 ofzo (0,5 ml spuit) maar dat zijn geen ius volgens mij dan ?

1iu is een tiende ml,bro.

Ik gebruik die insuline naaldjes 0.33x12mm.

Ik prik er ook 10x mee en dat gaat goed.

Hoopte geen zwelling te krijgen maar je boort het gelijk de grond ik zie ik al :D

De zwelling trekt na een dag of 3 wel weg. En zie je al veranderingen Testo? :D

Ik heb de laatste week eigenlijk helemaal geen last van zwelling gehad.

Hey Reus!!

Hoe gaattie nou?

IK ga zo de volgende rits erin pompen en eens kijken of we deze week weer verder komen.

Ik ga er dit keer 40 zetten over een iets groter gedeelte.

ja ken ik ken wel weer eens een updat doen zeker? haha

injecteren gaat steeds makkelijker, ik ben ondertussen van de 124 naar de 119 kg
begin echt goed resultaten te zien maar denk ook zeker dat er wat spierverlies bij zit dankzij de t3
maar dat is geen punt want dat zit er voor de zomer weer aan

kan nu goed merken dat de plaatsen waar je normaal moeilijk vet verbrand, deze gelijdelijk aan ook minder beginnen te worden (love handels)
nog 5 weken te gaan voor mij, ik heb nog clen liggen en winstrol tabs

ik ga er dit wiekend eens serieus over nadenken om ook de clen in te zetten en een lichte dosis winny (25 -35 mg) zuiver tegen spierverlies en eens heel laag in de callorien te gaan
maar dat is nog niet zeker

dankzij werk is er in het begin van de kuur slecht getraind, dit is vanaf vorige week weer in orde, het meest gewichtsverlies zit m dan ook in de laatste week.

morge opnieuw 40 injecties zetten ! joepie
merkte de laatste keer al een stuk minder zwelling als de 1e paar keren

groetjes

Mooie log, zeer informatief!

Thanks voor je update,kerel.

Ik heb er net 70(!!)gezet,bro.

Ik was toch bezig en dacht een wat groter gebied te pakken. :p

Heb zelf wel het idee dat alles wat strakker begint te worden nu.

Zwellingen heb ik eigenlijk ook geen last meer van.

Ben benieuwd,over een week weten we weer meer!

hahaha t*ring 70 injecties....gekke shit man...keep us updated..greetz

Terug
Naar boven