AndroidHealthClinic

Primo / test

Bezoekers in dit topic

Max8892

Novice
Lid geworden
13 jun 2020
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
18%
Hoi,

Na een tijdje te hebben getwijfeld heb ik er uiteindelijk toch voor gekozen om aan een (lichte) kuur te beginnen. (12 weken)

Heb er voor gekozen om primo / test te zetten;
300mg primo elke week
100mg test elke week

Vinden jullie deze dosering "te laag"?
of raden jullie t aan om dit nog met iets te stacken?
Zo ja, wat?

Mijn stats zijn; (mocht dit relevant zijn voor jullie)
1,80m
78,6kg
15% bf
 
Gezien je stats raad ik je sowieso af om een kuur te starten, nog genoeg naturel uit te halen. Vanwaar je keuze om nu al te kuren?
 
ben inmiddels 33 & lijk best wel "stil" te staan

Toen ik begon met fitness woog ik 60kg, heel verschil met nu iig,

Waar denk jij dat ik volgens jou mn winst nog zou kunnen uithalen?
 
Als je met een vetpercentage van 15% nog steeds nog maar 78kg weegt weeg je er redelijk lean dus misschien nog maar iets boven de 70... op een lengte van 180 is dat helemaal niks. Ik zou natty op zijn minst 75kg lean proberen te halen of idealiter 80kg.
 
Afgelopen zomer woog ik 63kg met 9%..:eek!:

Ik snap je als je zegt dat t op mn lengte helemaal niks is ( is t ook niet overigens haha, kom helaas niet zo easy bij )

Zou niets liever willen dan lean 75kg of meer te zijn..
 
ben inmiddels 33 & lijk best wel "stil" te staan

Toen ik begon met fitness woog ik 60kg, heel verschil met nu iig,

Waar denk jij dat ik volgens jou mn winst nog zou kunnen uithalen?
Uit voeding en training. Een overschot in kcals over een geruime tijd die je progressief verhoogd aan de hand van je trainingsprogressie en gewichtstoename. Waar vaak nog heel veel uitgehaald kan worden is trainingsintensiteit. Nu weet ik niet hoe je traint, maar het gros van de mensen kan harder trainen en laten daar een heleboel gains liggen.
 
Zat nu op 3862 kcal waardoor ik 0,2/0,3 per week bij kwam.

Train 4/5x per week,
maar het klopt wel wat je zegt, ik weet dat er nog wel wat ui mijn trainingsintensiteit valt te halen. (& daar wordt aan gewerkt)
 
Overigens weet ik dat ik nooit enorm breed zal worden o.i.d & dat is ook niet echt mn insteek:)
 
Dan is kuren sowieso geen goed plan.

Zo enorm breed als ik de meeste hier voorbij zie komen hoeft voor mij & zal me wss ook niet eens echt lukken..

Maar iig bedankt voor jullie feedback :eek!:
 
Hoe lang heb je eigenlijk getrained? Met alle respect, je klinkt als een noobie. En dat is niet erg! Maar grijp niet te snel naar PEDs, terwijl er natuurlijk veel meer uit te halen is.
We weten ook niet eens hoe je huidige shape is. Op dit forum wordt je met de grond gelijk gemaakt, wanneer je zelf totaal niets hebt ingelezen. Ik snap ook niet hoe je bij deze samenstelling komt.

Lees de sticky's eerst even.
 
Zo enorm breed als ik de meeste hier voorbij zie komen hoeft voor mij & zal me wss ook niet eens echt lukken..

Maar iig bedankt voor jullie feedback :eek!:
Als je prestatieverhogende middelen nodig hebt om een gemiddeld fysiek op te bouwen is deze sport niets voor je. Je bent op dit moment al niet in staat om zonder deze middelen een vrij simpel doel te bereiken, AAS zal misschien een deel van dat probleem verbloemen maar echt ergens kom je niet.

Zorg eerst dat je alle basis op orde hebt en bekijk later of je nog iets extra's nodig hebt om je doel te bereiken. Bedenk je dan goed of dat extraatje echt nodig is en wat de mogelijke gevolgen ervan zijn.
 
Overigens weet ik dat ik nooit enorm breed zal worden o.i.d & dat is ook niet echt mn insteek:)
Als dat niet je insteek is dan is kuren niets voor jou. Als je wedstrijdambities hebt of een (extreem) doel hebt waar je naartoe wilt werken dan zou je de overweging kunnen maken. Ben je er dan wel van bewust dat het gebruiken van PED's niet zonder risico's is en het je gezondheid niet gaat bevorderen. De spullen waar je het over hebt is niet even een supplementje nemen om er goed uit te zien.
 
Als dat niet je insteek is dan is kuren niets voor jou. Als je wedstrijdambities hebt of een (extreem) doel hebt waar je naartoe wilt werken dan zou je de overweging kunnen maken. Ben je er dan wel van bewust dat het gebruiken van PED's niet zonder risico's is en het je gezondheid niet gaat bevorderen. De spullen waar je het over hebt is niet even een supplementje nemen om er goed uit te zien.

Elke ochtend een tabletje test en primo, daarnaast gebruik ik ook vitamine d. :windup:
 
ben inmiddels 33 & lijk best wel "stil" te staan

Toen ik begon met fitness woog ik 60kg, heel verschil met nu iig,

Waar denk jij dat ik volgens jou mn winst nog zou kunnen uithalen?

Je voeding. Die heb je niet 100% op orde. Met een kuurtje ga je er ook geen moer uit halen.
 
Zat nu op 3862 kcal waardoor ik 0,2/0,3 per week bij kwam.

Train 4/5x per week,
maar het klopt wel wat je zegt, ik weet dat er nog wel wat ui mijn trainingsintensiteit valt te halen. (& daar wordt aan gewerkt)
Als je meer vet aankomt dan spier dan is of je overschot veel te hoog of je training echt ondermaats. Of beide.
 
Gewoon 1 ml test (250 mg)
pakken en 200 mg primo
10 weken.
Thats it.
Succes.
 
Uit voeding en training. Een overschot in kcals over een geruime tijd die je progressief verhoogd aan de hand van je trainingsprogressie en gewichtstoename. Waar vaak nog heel veel uitgehaald kan worden is trainingsintensiteit. Nu weet ik niet hoe je traint, maar het gros van de mensen kan harder trainen en laten daar een heleboel gains liggen.
Als je kuurt kan je ook harder trainenn :cool:
 
Als je kuurt kan je ook harder trainenn :cool:
Verkeerde instelling, als je niet van begin af aan traint met de gedachte om telkens iets meer te doen of op welke manier jezelf probeert te verbeteren dan is enhanced bodybuilding / powerlifting niet iets voor jou.
 
Back
Naar boven