Fitness Seller

Probeer met onmogelijke subway mij te stemmen!

netraam2010

Novice
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
74kg
Hoi Mensen,

Ik wil proberen dit ook nog effe te doen, ander stem ging super... Maar wil met onmogelijke van onmogelijke om iets te doen.... 27 November loopt het af... Iemand heeft al zeker meer dan 400 stemmen...

Wat kan ik hier winnen... Naar Boom Chichago (zoiets) in Amsterdam met limo, etc.... Met ander 7 vrienden...

Wat het wel zo is, dat Warcraft (Danny) met mij mee gaat, al ken ik hem niet in live, wel via World of Warcraft. Want hij heeft mij super geholpen met stemmen over Sint..

Nu gaat deze over Subway! Stem op mij en kijken of hier mogelijke van mogelijke iets kan gebeuren in wonderen :) Je kan maar eenmalig stem geven aan mij tot 27 november :) Geef deze link aan allemaal door en kijk ik of ik hier record kan van breken :)

Dit is de link! ALvast bedankt mensen, elk mens die op me stemt, geef ik jullie natuurlijk Karma!!!! :)

http://createyourown.subway.nl/#/gallerij en dan ga je naar (zoek een sub op naam) en daar typ je Maarten Oonk en broodje heet als : Super Chicken en stem mij daar erop!

Please... Help me hier ook erbij :) Thnx all!!!!

Groeten,

Maarten

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------
http://createyourown.subway.nl/#/gallerij/8c620c2faaafd489b4c45b448acac3a0 en [Link niet meer beschikbaar], stem allebei erop, in totaal kost je maar halve minuut of nog niet eens :) allebei kom je op site en zie je daar stemknop... Thnx voor stem en ik geef je absoluut karma voor terug :)

Bij subway is eenmalig te stemmen... Bij speelvoorsint is elk 24 uur per stem te kunnen geven... speelvoorsint kan je blijven stemmen tot 5 december.

Nogmaals bedankt!

done

wait 32 en world of warcraft?

jah daag, lekker jezelf registreren met 3 posts en dan gelijk vragen of we kunnen stemmen, eerst karma geven

• Topic Starter Topic Starter
Nu al 2 karma's gegeven hier... Verder nog iemand :)

Done, lol wie heeft die andere 2 broodjes ook stemmen gegeven ? jammer :o

Done, lol wie heeft die andere 2 broodjes ook stemmen gegeven ? jammer

Waarom zou ik willen dat jij wint boven alle andere deelnemers?
Heb het niet zo op mensen die niet hebben geleerd fatsoenlijk te schrijven.

Liever dat een ander wint.

Groet.

Wat RobertD zei, kan ik ook niet helpen. Ben autisme en probeer goed te vertellen... Wat is er mis in dit verhaal dan? Vertel me en stem op me en ik leer het dan weer wat...

Groeten,

Maarten

also done

Wat RobertD zei, kan ik ook niet helpen. Ben autisme en probeer goed te vertellen... Wat is er mis in dit verhaal dan? Vertel me en stem op me en ik leer het dan weer wat...

Groeten,

Maarten

dus jij definieert autisme om het zo maar eens uit te drukken?

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

done

ik had vorige keer ook al gestemd maar toen ook geen karma gehad

done again

:) Thnx Haaii.... Bedoel dat ook ja... Thnx again voor verbetering Haaii.. :) Zal het onthouden :) En nogmaals bedankt voor stemmen... Stem je die van Sint morgen weer? Elk 24 uur :) Maar niks moet, zoals ik zei... Karma heb je wel gekregen van mij :)

Good Luck!

See ya!

Groeten, Maarten

ja ik heb oe geholpen hoor

Done & karma plox

Terug
Naar boven