Fitness Seller

problemen in slaap komen, niet uitgerust na slapen

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
he jongens door problemen in de familiesfeer slaap ik de laatste tijd enorm slecht..

Het duurt lang voor ik in slaap val, en snachts word ik vaak nog een paar keer wakker en sochtends ben ik niet echt uitgerust..

Zoals je kunt nagaan is dit niet echt goed voor mijn progressie..

Nu wou ik jullie vragen om tipsom toch goed te kunnen slapen..

supplementen ofzo?
of iets anders?

Probeer veel te ontspannen ook al is het moeilijk, raak die stress kwijt...

Je kan altijd nog melatonine proberen....dit is een stof die de slaap bevorderd...bij de meeste drogisten en natuurwinkeltjes wel te vinden

• Topic Starter Topic Starter
ja daar dacht ik al aan, waarschijnlijk heeft de dokter ook wel wat...

De dokter had mij een keer een stripje temanzepam gegeven...echt troep...kom ik ook nooit meer aan.
het was net alsof het mijn lichaam wel moe maakte..maar mijn geest niet..en ging vooral om die geest die veel dingen moest verwerken

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt, ik lig ook vaak te piekeren enna te denken in bed..

nilsjei1234 zei:
Ja klopt, ik lig ook vaak te piekeren enna te denken in bed..

Die shit die ik nam werkte averechts op mijn gezondheid..
Ik kreeg toen van een kennis een pil..die me hart met 40% langzamer zou lopen...
Mijn hart bonkte s'avonds uit mijn borstkas, kon echt niet slapen, zat zo over dingen in...
toen heb ik maar een halfje genomen en dat werkte wel meer rustgevend...opzich wel gevaarlijk wat ik deed, zomaar een onbekend medicijn nemen, en dan ook nog voor oudere mensen bedoeld

Ik kamp al een half jaar met slaapproblemen. Zo erg dat ik soms dagen achtereen wakker ben. Max is 6 dagen... geloof me dat is niet prettig. Op een gegeven moment ga je hallucineren en je bent gewoon helemaal kapot.

Het gaat nou al wel wat beter maar heb nog steeds grote problemen met slapen. Ik ga eens kijken voor melatomine.

(Hurricane ik had begrepen dat melatonine een middel is dat je alleen op recept kan krijgen en melatoMine een natuurlijke variant in lagere dosis is)

Das ontzettend k*t Nilsje! Niks is zo k*t als niet in slaap kunnen komen; wat dan de oorzaak ook moge zijn. Heb zelf ook regelmatig zo'n periode, en dat wordt na n paar dagen ontzettend frustrerend!
Je hebt bij elke apotheek wel wat middeltjes die ontspannend werken enzo, maar die werkten bij mij ook niet echt eerlijk gezegd. Je lichaam is wel moe, maar je geest niet. Er spookt van alles door je hoofd. Bij mij werkt t beste nog iets heel saais lezen of n hele saaie documentaire op discovery ofzo kijken!

Hopelijk voor je zijn je problemen in de familie snel opgelost! Succes!

jaja.. 't is toch wat he, in slaap proberen te komen. Ik doe er dagelijks alle moeite voor, om in slaap te komen. Lig je echt te piekeren in je bed omdat je niet kunt slapen, of lig je te piekeren dat je daarom niet kan slapen? Het laatste is bij mij namelijk het geval. Ik ben altijd aan het nadenken en mijn geest is en blijft actief. Nu ben ik erachter gekomen dat ik voor 0:00 uur in mijn bed moet gaan liggen, ga ik later naar bed, dan wordt mijn geest weer superactief en dan ga ik nadenkend mijn bed in, met als gevolg niet kunnen inslapen.

Laatst bewerkt:
Hurricane zei:
De dokter had mij een keer een stripje temanzepam gegeven...echt troep...kom ik ook nooit meer aan.
het was net alsof het mijn lichaam wel moe maakte..maar mijn geest niet..en ging vooral om die geest die veel dingen moest verwerken

Ik kreeg een keer Oxazepam, eerst maar 1 stripje 10 stuks 50mg
Vond dat zwaarrelaxt, toen ze op waren heb ik een week gewacht en tegen de docter gezegt dat het in slaap komen nog steeds moeilijk ging, waarna hij een me een recept mee gave voor 3 doosjes. hij zei, '' ik wil je hier de eerste tijd niet weer zien''

vind die pilletjes zwaar tof, vraag naar deze als je bij de dokter komt met een slaap probleem.

owja.. als mensen ze nog hebben liggen hier zijn ze wel welkom ;)

nasty^PhysIc zei:
waarna hij een me een recept mee gave voor 3 doosjes. hij zei, '' ik wil je hier de eerste tijd niet weer zien''

vind die pilletjes zwaar tof, vraag naar deze als je bij de dokter komt met een slaap probleem.

owja.. als mensen ze nog hebben liggen hier zijn ze wel welkom ;)

Geloof me, als die 3 doosjes op zijn zit je met een zware verslaving... :(

Hier zijn al wat meer topics over geweest met een aantal goede tips om in slapa te komen. Ik kan zo snel niet vinden maar als je ff met de search aan degang gaat kom je ze wel tegen.

Een paar tips:
-Niet te laat meer trainen of andere inspannende dingen doen (computerspelletjes of zo) vlak voor het slapen
-Warme melk voor het slapen
-Rukken voor het slapen
-Uhhhh, er waren r een stuk meer die ik zo niet meer weet :)

Suc6 bro!

Patje Hondura zei:
Geloof me, als die 3 doosjes op zijn zit je met een zware verslaving... :(

viel nog wel mee hoor!! Ik at voorhet slapen elke dag een halve 25 mg dus. Heb dat 4 doosjes achter elkaar gedaan, dus in totaal 80 dagen. Het is idd verslavend maar je kan ze nergens kopen. Dus je verslaving is zo weer weg!

Ik heb ook een tyd erg veel problemen gehad om in slaap te komen door persoonlijke omstandigheden. Ik heb toen een tyd ghb gebruikt om in slaap te vallen, werkte perfect. Het is natuurlijk wel rommel net als slaappillen waar je afhankelijk van kan raken.

Ghb is wel iets anders dan slaappilletjes m8, GhB is ****ing nacose-middel voor olifanten. 1 Druppel alcohol er bij en je kan het niet na vertellen dude..

Het werd gebruikt bij Keizersnede omdat het geen negatieve effect heeft op het kind.
Dat je der niet bij moet zuipen is bekend ja maar een druppel das een bietje overdreven.
Verder denk ik dat je van slaappillen sneller afhankelijk word als van ghb.
Nastyphysic je moet niet allemaal dingen zeggen die lariekoek zijn.

Verder is het natuurlijk gewoon troep vooral als ze/je het met natrium maken want dit belast je nieren.

Ja dat kan ja als je lever en nieren nog maar voor 5% werken is 1 druppel al te veel.
Hoe kom je aan die wijsheid NastyP? ergens gehoord.

Bro,

Ik werk zelf in ploegen dus ik ken jouw probleem niet in slaap komen klokje erg van slag ga naar de drogist en koop melatomine deze heb je nu in 2 soorten een rode verpakking en de groene ik zou jou de groene aan raden ivm stress (hier zitten kalmeerende middelen in hoop voor je dat het weer snel stabiel is in de thuis sfeer en dat je weer mag gaan slapen als een baby :)

suc6!!

Amxerxes zei:
Ja dat kan ja als je lever en nieren nog maar voor 5% werken is 1 druppel al te veel.
Hoe kom je aan die wijsheid NastyP? ergens gehoord.

Maatje is gestorven hieraan na 3 maand in coma te hebben gelegen. het 1ne persoon is er goevoelig voor en de ander weer niet. Nu mag jij me eens vertellen hoeveel ML iemand nodig is! Ghb is echt rommel, en zeker niet tof als slaap-middel!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven