XXL Nutrition

progressie 18 tot 20 jaar

misschien voor zijn doen serieus, terwijl die de 10 jaar daarvoor 10x serieuzer was dan wij, maar voor zijn doen misschien niet.. make sense brah?

punt is dat je je niet moet verschuilen achter je trainingsjaren. Tenzij je zware blessures hebt gehad heb je je slechte gains volledig aan jezelf te danken. That's all.

misschien voor zijn doen serieus, terwijl die de 10 jaar daarvoor 10x serieuzer was dan wij, maar voor zijn doen misschien niet.. make sense brah?
OK, ik heb twee jaar niet serieus getraint, dus die tellen niet.

W0000w ik ben in 1 jaar van 67 kg naar 88 kg gegaan op 11 VP....

(dit is sarcastisch ...)

Boeiend zeg, niet iedereen wil een ronnie coleman freak worden.

Ziet er goed uit kerel.

Loop is niet zo te huilen suwardi

• Topic Starter Topic Starter
De eerste 2 jaar heb ik veel moeten leren, ik wist niets van fitness. Nu let ik op mn voeding, pas ik mn schema's aan, weet ik hoe de oefeningen moeten. Ik heb de eerste 2 jaar niet weggegooid, maar bijgeleerd.

De eerste 2 jaar heb ik veel moeten leren, ik wist niets van fitness. Nu let ik op mn voeding, pas ik mn schema's aan, weet ik hoe de oefeningen moeten. Ik heb de eerste 2 jaar niet weggegooid, maar bijgeleerd.

Zo kan je het ook zien, de rest komt nu vanzelf. (nou ja vanzelf, je snapt em wel he? ;) )

Keep it up in ieder geval ! :thumbs:

Het had misschien wel beter gekund in 3 jaar tijd, maar het is lang niet slecht wat hij bereikt hebt hoor... Bijna 20kg erbij en vergeleken zijn before foto heeft hij een aardige transformatie doorgemaakt.

Looks like genetic good chest

Laatst bewerkt:
hahahahahaHAHAHAHA als jullie goed hadden gelezen,
ik ben nu pas met mijn eerste kuur bezig hahahahahahah .
ik ben tot 88 kg naturel gebleven, ben nu 1 maand bezig met me eerste kuur hahahahahahaaa.
Jammer he? helaas jongens. Ga eerst maar naturel bereiken wat ik naturel heb gedaan.

Wat een gezeur in dit topic. Probeer je die jongen een Probleem aan te praten ofzo?

hahahahahaHAHAHAHA als jullie goed hadden gelezen,
ik ben nu pas met mijn eerste kuur bezig hahahahahahah .
ik ben tot 88 kg naturel gebleven, ben nu 1 maand bezig met me eerste kuur hahahahahahaaa.
Jammer he? helaas jongens. Ga eerst maar naturel bereiken wat ik naturel heb gedaan.

Omfg no offence ik train nu 6 maanden waarvan 2 maanden niet ivm persoonlijke redenen. eerst wilde ik het al voor je opnemen dat iedereen je loopt te bashe etc. maar als je dan zo een uber domme comment geeft ben je zelf best wel retarted ik heb jou lichaam al zonder ooit echt te hebben getrained. gl met je kuur

Terug
Naar boven